نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

مددی: پول ریگی را نداریم، مطهری و اسماعیلی را مجیدی نمی‌خواهد

  • کد خبر: ۷۸۶۹۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
مددی: پول ریگی را نداریم، مطهری و اسماعیلی را مجیدی نمی‌خواهد
مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده مجیدی از تمدید قرارداد مطهری و اسماعیلی صرفنظر کرده است. مددی درعین حال به بی میلی استقلال برای تمدید قرارداد ریگی نیز اشاره داشته است

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال رسما اعلام کرده مجیدی نسبت به تمدید قرارداد دو بازیکن اعلام بی نیازی کرده است. درهمین راستا احمد مددی درباره وضعیت اسماعیلی و مطهری چنین گفته است: «این دو بازیکن در لیست تمدیدی‌ها نیستند، سرمربی تیم روی آن‌ها نظری ندارد و احتمال جدایی آن‌ها هست.» مددی درباره اینکه آیا ممکن است با ریگی نیز به توافق برسند این پاسخ را داده است: «مسعود ریگی هم رقم قرارادی پیشنهاد داده که ما توان پرداخت آن را نداریم.»

به این ترتیب باید جدایی ریگی، اسماعیلی و مطهری را از استقلال قطعی بدانیم. هنوز مقصد نهایی این بازیکنان مشخص نیست اما گفته می‌شود مسعود ریگی از سپاهان پیشنهاد مالی خوبی دریافت کرده است. 

اینکه چرا مدیران استقلال بعد از دریافت حق انتقال قایدی درپرداخت به برخی بازیکنان از خود خساست به خرج می‌دهند نکته ای است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->