سیدحسن نصرالله نماد مقاومت شیعه جزئیاتی جدید از ماجرای انفجار پیجر‌های حزب‌الله در لبنان مقاومت عراق از حملات پهپادی به اراضی اشغالی خبر داد رهبری به فرمانده نیروی هوافضای سپاه به دلیل عملیات درخشان «وعده صادق»، «نشان فتح» دادند رئیس پیشین سازمان سیا: در صورت حمله اسرائیل، ایران پاسخ خواهد داد دبیرکل سازمان ملل: زمان خاموش‌کردن آتش اسلحه‌هاست منابعی در نیروهای مسلح از آماده شدن طرح پاسخ سخت به اقدام احتمالی صهیونیست‌ها خبرداد توضیحات پلیس راهور در خصوص افزایش هزینه ثبت‌نام گواهینامه موتورسیکلت  سردار نقدی: روز ۱۳ آبان میدان ابراز وجود ماست | نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد دستگیری عاملان شهادت مأموران پلیس در سیستان و بلوچستان (۱۵ مهر ۱۴۰۳) همه چیز درباره سفیر جدید انگلیس در ایران | کابل، بیروت و حالا تهران تظاهرات حامیان عمران خان در اسلام آباد به خشونت کشیده شد طبل تو خالی | گاردین: ایران ثابت کرد که پدافند اسرائیل آن‌گونه که تبلیغ می‌شد، نیست چند کلام با استاندار آینده! مجلس خبرگان در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، بیانیه صادر کرد به منظور بازدید از تاسیسات نفتی؛ وزیر نفت دقایقی پیش وارد جزیره خارک شد امنیت آسمان ایران به روایت تصویر | وزیر راه به‌منظور بررسی آخرین وضعیت عملیات هوانوردی، از مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد + فیلم قالیباف: نماز جمعه هفته گذشته روشن‌ترین جلوه اقتدار ملی بود + فیلم سردار رادان: کار دادن به اتباع غیرمجاز جُرم است + فیلم حزب‌الله لبنان با صدور ۵ بیانیه، از هدف قرار دادن پایگاه‌ها و نظامیان ارتش اشغالگر خبر داد بمباران شمال غزه ۳۰ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت (۱۵ مهر ۱۴۰۳) اعلام گزینه نهایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی برای استانداری به وزیر کشور
سرخط خبرها

معاون زنان رئیس جمهور: نباید به دست آوردن یک لقمه نان هم و غم مردم باشد

  • کد خبر: ۸۱۶۶۹
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
معاون زنان رئیس جمهور: نباید به دست آوردن یک لقمه نان هم و غم مردم باشد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه گفت: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا فکر و هم و غم‌شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انسیه خزعلی در نشست با زنان فعال و کارآفرین خوزستان که چهارشنبه شب (۳۱ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قابل هضم و پذیرش نیست که بگویم خوزستان محروم است؛ ترجیح می‌دهم بگویم خوزستان، استانی مقاوم و ایستاده و صبور است که زنان در راس این صبوری بوده‌اند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد و اکنون هم در این چند ساعت چهره‌هایی را دیدم و صحبت‌هایی شنیدم که متوجه شدم هنوز کسانی که می‌خواهند این راه را ادامه بدهند و با تمام توان و وجود کشور را بسازند، وجود دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این زنان همان گونه که در مقابل حمله فیزیکی دشمن مقاومت کردند، در این جنگ نرم و اقتصادی نیز مقاومت کرده‌اند و ایستاده‌اند.

وی افزود: این زنان با اعتماد به خود و به کارگیری همه توانمندی‌ها و امکاناتی که در اختیار دارند، بدون چشمداشت و نظر کردن به خارج فعالیت می‌کنند.

خزعلی بیان کرد: چند سال است که مهمترین و مجاهدانه‌ترین کار را کارآفرینی می‌دانم و بعد از ریاست دانشگاه، تنها در راستای ایجاد کار برای جوانان فعالیت کرده‌ام. اکنون جهادی بالاتر از این نیست و می‌بینیم چند سال است که مقام معظم رهبری نیز بر تولید و اقتصاد تأکید بسیاری دارند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مردم تحت فشار هستند و وضعیت اقتصادی بهبود پیدا نکرده است، نمی‌توانیم بسیاری از کارهای فرهنگی و تعالی را انجام دهیم بنابراین باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا به تدریج آسیب‌ها رفع شوند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه بیان کرد: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا تمام فکر و هم و غم‌شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد و در این راستا، اشتغال‌زایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش برای رفع موانع کارآفرینان، گفت: برای رفع محرومیت‌ها تلاش می‌کنیم زیرا هدف ما رفع محرومیت تا فراگیری عدالت است و امیدواریم در این چهار سال، آرمان‌های دولت که بخش عمده آن در زمینه اجرای عدالت و رفع محرومیت است را محقق کنیم.

انتهای پیام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->