امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس قتل عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون بوکس با ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو نام مهدی طارمی در فهرست اینتر برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ شکایت یامگا از استقلال؟ جریمه ۳۰۰ میلیونی برای اخراج ملی پوشان! فرود مستقیم تیم ملی در العین؟ قرارداد نجومی یک سلبریتی برای حضور در تبلیغات یک برند برنامه ویژه گاریدو برای آماده‌سازی پرسپولیس دلیل جدایی ۳ پرسپولیسی مشخص شد رضایت گاریدو از یک پرسپولیسی ناراحتی بازیکن سپاهان از شرایطش تیم ملی فوتسال ایران در راه مشهد پست اینستاگرامی هاشمی‌نسب در واکنش به خبر برکناری نکونام شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو پاسخ منفی جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر کویت (۱۳ شهریور ۱۴۰۳) والیبال نشسته آلمان هم حریف ایران نشد
سرخط خبرها

معنوی نژاد و کمر دردی که سالهاست درمان نشده است!

  • کد خبر: ۸۲۱۴۷
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
معنوی نژاد و کمر دردی که سالهاست درمان نشده است!
جواد معنوی نژاد ملی پوش والیبال کشورمان می گوید قرار داد او با تیم فرانسوی فسخ نشده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از فرانسه خبر می‌رسد جواد معنوی نژاد لژیونر ایرانی پویتوین، بدلیل ناراحتی و مشکل کمری که دارد فعلا از لیست بازیکنان اصلی خارج شده و جای خود را به روزالین پنچف بلغاری داده است.
البته خود او در خصوص این موضوع و شایعه فسخ قراردادش می‌گوید: فعلا پس از مشورت با پزشک مشکل را به مسئولان باشگاه اعلام کردم و آن‌ها هم پنچف را جذب کرده اند البته آن‌ها نمی‌توانند قراردادم را فسخ کنند و از ابتدا هم در جریان مشکلات من بودند.
اما نکته اصلی ماجرا اینجاست، چرا و چگونه این ناراحتی کمر که سال هاست، دست بردار این بازیکن خوب نیست، از سال ۲۰۱۷ تا به امروز چه از سوی خودش و چه فدراسیون درمان نشده است؟ مشکلی که تاکنون باعث شده تا او میدان‌های بزرگی را در این سال‌ها از جمله یکی دو دوره لیگ ملت‌ها و از همه مهم‌تر المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->