مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می کند توافق ناپولی با یونایتد برای خرید مک تامینی نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید (۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی بازهم نورالهی را دعوت نمی‌کند | دعوت رضاییان هم قطعی نیست رضاییان: به زودی جشن قهرمانی می‌گیریم بحران در میلان بالا گرفت خداداد عزیزی: نه ممنوع‌التصویرم، نه پاچه‌خوار! انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی پول، مانع بزرگ انتقال اوسیمن به چلسی وینیسیوس با رئال تمدید نمی‌کند کریستوف دام درگذشت
سرخط خبرها

کارگزار مشترک بین پرسپولیس و استقلال قطعی شد؟

  • کد خبر: ۸۲۵۵۴
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کارگزار مشترک بین پرسپولیس و استقلال قطعی شد؟
شنیده‌ها از توافقات نهایی برای حضور کارگزار مشترک بین پرسپولیس و استقلال خبر می‌دهد.

گروه ورزش/ شهرآرا نیوز، با وجود اعتراض هایی که به حضور کارگزار مشترک بین پرسپولیس و استقلال از سوی هواداران دو باشگاه به راه افتاده اما به نظر می رسد این طرح به زودی شکل نهایی را به خود خواهد گرفت.

در این خصوص شنیده می‌شود که مجید صدری و مصطفی آجرلو مدیران پرسپولیس و استقلال بر سر طرح کارگزار مشترک به توافق رسیده‌اند و احتمالا های وب مسئولیت جذب منابع مالی در هر دو باشگاه پرطرفدار تهرانی را بر عهده خواهد گرفت.

درباره رقم توافق شده اما حرف و حدیث بسیار است اما احتمالا رقم در نظر گرفته شده برای پرسپولیس با استقلال تفاوت چندانی نخواهد داشت تا دو باشگاه با شرایط نسبتا یکسانی لیگ برتر بعدی را آغاز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->