حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال
سرخط خبرها

تولدی تازه؛ جلوه و خانواده‌ای والیبالی

  • کد خبر: ۸۴۲۲۰
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
تولدی تازه؛ جلوه و خانواده‌ای والیبالی
تیم والیبال فولاد سیرجان با شکست العربی به قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم منتخب بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد و طی آن تنها دو بازیکن تیم فولاد سیرجان ایرانیان در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.
این در حالی بود که به جز صابر و جلوه دیگر بازیکنان فولاد، مثل بهبودی، تشکری و حیدری هم شایستگی حضور در این جمع برتر را داشتند، اما تایلند میزبان ترجیح داد تا همه تیم‌ها را به نوعی در تیم منتخب سهیم کند و حتی با توجه به انتخاب ۳ بازیکن از تیم دوم به نظر می‌رسد، بازیکنان منتخب را قبل از برگزاری دیدار نهایی انتخاب کرده بودند!
صابرکاظمی در مسابقه فینال با العربی هم درخشید و ۲۸ امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. او به عنوان ارزشمند‌ترین بازیکن باشگاه‌های آسیا هم انتخاب شد.
مهدی جلوه هم پا جای پای عموی نامدارش گداشته است، برادر زاده بهنام‌جلوه کاپیتان سابق تیم‌ملی این بار جایزه بهترین مدافع باشگاه‌های آسیا را گرفت و در دفاع و حملات سرعتی عالی بود. پدر و عموی او نیز بازیکنانی مطرح و در حد ملی بودند. مهدی خواهرزاده محمدرضا تندروان مربی شهرداری ارومیه نیز هست و اگر سرش گرم تمرینات باشد به زودی جای محمد موسوی را در تیم ملی پر خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->