کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی
سرخط خبرها

توخته: به‌خاطر قرارداد با صربستان نمی توانم به شهرداری ارومیه بپیوندم

  • کد خبر: ۸۴۷۷۴
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
توخته: به‌خاطر قرارداد با صربستان نمی توانم به شهرداری ارومیه بپیوندم
امیرحسین توخته نمی تواند جایگزین علی اصغر مجرد در تیم والیبال شهرداری ارومیه شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، این روز‌ها شنیده می‌شد با وجود مصدومیت علی اصغر مجرد و دور بودن از میادین رقابت مسئولان تیم والیبال شهرداری ارومیه با امیرحسین توخته به توافق رسیده و این بازیکن قرار است جایگزین مجرد شود.
اما توخته با انتشار پیامی در اینستاگرام نوشت: ارومیه شهر من و تیمش افتخار من است. حضور و بازی در این تیم افتخارساز تمایل قلبی من است، اما با وجود قرارداد قبلی با صربستان قانونا نمی‌توانم قرارداد جدیدی را قبول کنم. قدردان عزیزانی هستم که پیگیر این موضوع بودند و در نهایت امیدوارم دوست عزیزم علی اصغر مجرد هم هرچه سریعتر بهبود یافته و به میادین باز گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->