سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس مجمع نمایندگان مازندران: مردم از سفرهای تفریحی پرهیز کنند

  • کد خبر: ۸۴۹۳۴
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
رئیس مجمع نمایندگان مازندران: مردم از سفرهای تفریحی پرهیز کنند
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که هنوز به یک وضعیت متعادل در کنترل شیوع بیماری کرونا نرسیده ایم، انجام سفرهای گسترده تفریحی خطر شیوع مجدد بیماری را تشدید می کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت پرهیز از سفرهای تفریحی گسترده به شمال کشور، بیان کرد: همچنان آمار فوتی های کرونا در سطح کشور نسبت به جمعیت بالاست. از سوی دیگر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان نیز پیش بینی کردند که موج جدید این بیماری در راه است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما هنوز به یک وضعیت متعادل در کنترل شیوع بیماری کرونا نرسیده ایم و انجام واکسیناسیون نیز در داخل تکمیل نشده است. اگر مردم از الان بخواهند سفرهای گسترده تفریحی را آغاز کنند، خطر شیوع مجدد این بیماری تشدید شده و چه بسا شرایطی سخت تر از گذشته در کشور حاکم می‌شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احتمال اوج گیری مجدد بیماری کرونا یک هشدار است که همه ما باید آن را در ذهن داشته باشیم. باید تا جایی که امکان دارد از انجام سفرهای تفریحی در شرایط کنونی پرهیز شود و اگر سفری نیز به ضرورت صورت می گیرد، مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

شریعتی در پایان تاکید کرد: عمدتا تراکم سفرهای تفریحی در استان مازندران بیشتر است و به مراتب خطر بیماری نیز در استان بیشتر خواهد بود. از مردم تقاضا داریم از انجام سفرهای گسترده تفریحی در شرایط کنونی پرهیز کنند.

انتهای پیام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->