قهرمانی ساق زاوه در مسابقات جام پرچم خراسان‌رضوی چه کسی بیرانوند را راهی تبریز کرد؟ خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم! از تمرینات سخت دستیار گاریدو تا دلخوری سرمربی از پرسپولیس پورحمیدی در سیرجان، اخباری در پرسپولیس بی توجهی سه پرسپولیسی به حرف‌های رفیعی پرسپولیس توان جذب قلی زاده را ندارد شرط ماندن عبدی در پرسپولیس چیست؟ هوادار متمول و دوری تابستانی از پرسپولیس بلاتکلیفی رضاوند و نیک نفس در استقلال تشویق مجیدی بیخ گوش نکونام| روز‌های سخت شروع شد رضاییان برای استقلال چند میلیارد آب خورد؟ تاریخ و ساعت بازی فرش‌آرا و شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال | کار سخت فرش برای اولین برد سروری: فرش‌آرا در ۶ هفته ابتدایی باید امتیازات خوبی جمع کند | می‌خواهیم دست‌پر از ساوه بازگردیم اوسمار: در پرسپولیس تهدید به مرگ شدم! علیپور پرسپولیسی شد + عکس و فیلم یحیی عطیه الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها
سرخط خبرها

واریز بخشی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با نساجی

  • کد خبر: ۸۵۳۶۹
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
واریز بخشی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با نساجی
بازیکنان پرسپولیس تا آخر هفته پولدار خواهند شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از اینکه بازیکنان پرسپولیس چند مرتبه نسبت به عدم دریافت قراردادهای فصل جدید خودشان اعتراض کردند، حالا از این باشگاه خبر می‌رسد که مدیران پرسپولیس طی امروز و فردا قرار است ۱۰ درصد است قراردادهای فصل جدید بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند.

 

شنیده ها حاکی از آن است که منابع مالی برای این مسئله تامین شده است و به زودی به حساب بازیکنان و کادرفنی پول واریز می‌شود.

 

همچنین قرار است که مبلغ اندکی که از فصل گذشته بازیکنان و کادر مانده هم به زودی به آنها پرداخت شود تا بابت فصل گذشته دیگر هیچ مطالبی نداشته باشند.

 

مدیران پرسپولیس و تلاش هستند پیش از بازی این هفته این تیم مقابل نساجی این پول را پرداخت کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->