نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) مهم‌ترین خطرات وای‌فای رایگان برای کاربران پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟
سرخط خبرها

حضور افتخاری شخصیت‌های God of war و Uncharted در ویدئو تبلیغاتی لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۸۶۴۷۴
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
حضور افتخاری شخصیت‌های God of war و Uncharted در ویدئو تبلیغاتی لیگ قهرمانان اروپا
سونی ویدیویی رسمی از حضور چند شخصیت محبوب بازی‌های انحصاری‌اش در لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرده است.

شهرآرانیوز - سونی ویدیویی رسمی از حضور چند شخصیت محبوب بازی‌های انحصاری‌اش در لیگ قهرمانان اروپا منتشر کرده است؛ کریتوس و پسرش، آترئوس از بازی God of war، نیتن دریک از مجموعه Uncharted، الوی از بازی Horizon و چند شخصیت دیگر.

برای کسانی که احتمالا اطلاع ندارند باید بگوییم لیگ قهرمانان بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی اروپاست؛ جایی که بهترین تیم‌ها در سراسر قاره سبز برای یکی از بزرگترین جوایز فوتبال مبارزه می‌کنند. چندین دهه است که پلی‌استیشن یکی از شرکای اصلی این رقابت‌ها بوده است و علاوه بر تبلیغات زیاد در اطراف زمین، ویدئوهای تبلیغات کوتاهی هم بین دو نیمه پخش می‌کند. 

طبق دستور یوفا، برگزارکننده این مسابقات، این لحظات تبلیغاتی باید تم فوتبالی داشته باشند و این‌بار حضور شخصیت‌های God of War Ragnarok در این کلیپ، فوق‌العاده از آب درآمده است.

در این ویدئو می‌بینیم که تیم «پلی استیشن» قبل از ورود به زمین در تونل صف کشیده‌اند. در جلوی خط، آترئوس قرار دارد، و بعد کاپیتان کریتوس می‌آید تا تیمش را به داخل زمین هدایت کند. الوی هم با مهارت‌هایش ترکیب تیم را می‌چیند و نیتن دریک برای مأموریتی از جایگاه تماشاگران بالا می‌رود.


در ادامه بخوانید

God of War: Ragnarok | هرچیزی که درباره دنباله بازی «خدای جنگ» می‌دانیم


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->