نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها توکلیان: کامران حریف تیلور می‌شود پیروانی حامی برگزاری بازی پرسپولیس در شهر قدس منتظر محمد مشتری لیگ برتری پیدا کرد عذرخواهی رضاییان از قطری‌ها آمادگی ورزشگاه امام رضا (ع) برای میزبانی از بازی‌های ملی و باشگاهی بازگشت زودهنگام مونت به منچستریونایتد حمله دوباره نکونام به مدیران استقلال درباره کریستیانو رونالدو ستاره شاخص دنیای فوتبال | پادشاه مجازی یا کارخانه پول سازی؟
سرخط خبرها

موسوی دریافت مطالبات از استقلال را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۸۷۶۳۶
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
موسوی دریافت مطالبات از استقلال را تکذیب کرد
با وجود اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال وعده دریافت درآمد ۵۰۰ میلیاردی داده اما احمد موسوی مطالبات ناچیر خود را از باشگاه استقلال دریافت نکرده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بعد اینکه احمد موسوی با باشگاه استقلال فسخ کرد، منابغ خبری در این باشگاه اعلام کردند این بازیکن طلب خود را دریافت کرده و بعد از آن از باشگاه جدا شده است. حتی مدیرعامل باشگاه استقلال هم این خبر را تایید کرد و صحبت از پرداخت قسطی مطالبات این بازیکن بود اما درکمال ناباوری احمد موسوی درمصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرده حتی هزار تومان بابت طلب قبلی خود از باشگاه استقلال دریافت نکرده است! این صحبت نشان می‌دهد خبرهایی که درباره تسویه حساب با این بازیکن به گوش می‌رسید، صحت ندارد. موسوی گفته:« من ازباشگاه طلبکارم ولی تا الان هم حتی یک هزار تومانی هم نگرفتم. من آرزویم این است دوباره پیراهن آبی بپوشم. برای استقلال و هوادارانش همیشه آرزوی موفقیت دارم.»

حالا باید دید باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات این بازیکن چه برنامه‌ای در سردارد. این بدهی ناچیز درحالی پرداخت نشده که مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش صحبت از درآمد ۵۰۰ میلیاردی برای این باشگاه می‌کرد اما حتی پرداخت بدهی به این بازیکن نیز انجام نشده است!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->