ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک
سرخط خبرها

وزیر اطلاعات: به امنیت پایدار رسیده‌ایم و باید به ژرفای آن افزود

  • کد خبر: ۸۸۴۹۹
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
وزیر اطلاعات: به امنیت پایدار رسیده‌ایم و باید به ژرفای آن افزود
وزیر اطلاعات گفت: به امنیت پایدار رسیده ایم که باید به ژرفای آن افزود و آن را با سرمایه های اجتماعی تلفیق کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روایات زیادی در مورد حضرت فاطمه معصومه(س) داریم، محور و مرکزیت انقلاب، علم و دانش نیز در پیرامون مرقد این حضرت است.

وی با اشاره به وحدت و همدلی در میان مسئولان استان تهران ادامه داد: امید است تحولی را در جهت ایران قوی در استان به وجود بیاورید.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت ها و پیروزی ها خیلی بیشتر از چالش‌ها و مشکلات است.

حجت الاسلام خطیب عنوان کرد: در راس نظام، رهبری شجاع و قاطع و رئیس جمهوری ارزشی و مردمی و هماهنگی خوبی بین قوا را داریم، ضمن اینکه اقتدار ما در منطقه، اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور نیز از دیگر فرصت های قابل توجه است.

وی با اشاره به تلاش امریکا و غربی ها جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: علی رغم تلاش دشمنان، محور مقاومت با مرکزیت ایران کاری کرد که امریکا منطقه را ترک کند، به علاوه از گردنه سخت تحریم عبور کردیم.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: همت دولت در زمینه تامین واکسن را شاهد بودیم و دولت تلاش خواهد کرد در مورد ارز، معیشت و کالاهای اساسی نیز به موفقیت برسد.

حجت الاسلام خطیب ادامه داد: به امنیت پایدار رسیده ایم که باید به ژرفای آن افزود و آن را با سرمایه های اجتماعی تلفیق کنیم؛ چرا که دشمن دست از دشمنی و غداری برنمی دارد و باید با حرکت جهادی، ارزشی و انقلابی، سرمایه اجتماعی مردمی را ارتقا دهیم. ارتقا و افزایش مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی شاخص ارزیابی موفقیت مسئولین خواهد بود.

در این جلسه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان تهران انجام شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->