جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران وجود ۷۷۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۴۰ نفر در کشور علت حادثه مرگبار اتوبوس زائران بوشهری مشهد مشخص شد حریق خودرو در عنبرآباد کرمان سه کشته بر جای گذاشت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عملیات حساس آتش‌نشانان مشهدی برای نجات جان شهروند معلق در ارتفاع ۳۵ متری+عکس(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف ۲ پراید در جاده قوچان-مشهد هشت مصدوم بر جای گذاشت (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ابر در جاده کلات (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با ساینا در گناباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) پلیس فراجا: دستگیری پسر خداداد عزیزی صحت ندارد احکام کمیته‌های انضباطی دانشجویان به دستور وزیر بهداشت متوقف شد تخلف بهزیستی و کمیته امداد در اجرای کامل قوانین حمایت از مددجویان ۲۸ شهریور زمان اعزام نخستین گروه از زائران عمره به سرزمین وحی مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله طلاب مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) حمله شیر نر باغ وحش ارم تهران به شیشه و شکستن آن + فیلم چند راهکار موثر برای ترک همیشگی سیگار هزینه استفاده زندانیان از پابند الکترونیکی چقدر است؟ برای کاهش چربی خون چه مواد غذایی مفید است؟ یک متخلف کشتار غیرمجاز گاو در سبزوار به پرداخت هزینه نقدی محکوم شد هوشمندسازی پرونده سلامت بیماران و دسترسی به تصاویر پزشکی بیماران در سامانه PACS تغذیه سالم و مقوی نقش زیادی در سلامت و یادگیری دانش‌آموزان دارد رئیس جدید دانشگاه تهران منصوب شد + بیوگرافی و سوابق اجساد فوتی‌های واژگونی اتوبوس بوشهر-مشهد، احراز هویت نشده است | همه فوت شدگان، زن هستند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تأمین اجتماعی ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی بازنشستگان را پرداخت می کند

  • کد خبر: ۸۹۹۱۲
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
تأمین اجتماعی ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی بازنشستگان را پرداخت می کند
رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران از رایزنی با سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت سهم ۵۰ درصدی حق بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان یعنی مبلغ ۴۵،۵۰۰ تومان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی دهقان‌کیا در ارتباط با بیمه تکمیلی بازنشستگان اظهار داشت: پس از امضای قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی با شرکت طرف قرارداد، فرایند ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای آذر ماه امسال قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان به امضا رسیده و بر اساس توافق صورت گرفته ماهیانه مبلغ ۹۱ هزار تومان به عنوان حق بیمه تکمیلی از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود.

دهقان‌کیا در خصوص زمان کسر رقم اشاره شده از حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد: مبلغ ۹۱ هزار تومان همزمان با پرداخت حقوق آذرماه از بازنشستگان کسر می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که چه میزان از این رقم توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود، افزود: بر اساس اعلام مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی قرار بود در صورتی که حق بیمه تکمیلی ۶۵ هزار تومان محاسبه شود ۵۰ درصد از این رقم (۳۲ هزار تومان) توسط سازمان پرداخت شود، اما حق بیمه تکمیلی به ۹۱ هزار تومان افزایش یافته است و احتمال دارد سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ درصد از این رقم را پرداخت کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سهم حق بیمه تکمیلی سازمان تأمین اجتماعی مشخص خواهد شد گفت: رایزنی‌ها با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که سازمان تأمین اجتماعی ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی بازنشستگان یعنی مبلغ ۴۵،۵۰۰ تومان را بپردازد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران همچنین در پایان درباره آخرین وضعیت پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تهران تصریح کرد: امسال سهمیه ۴۵ هزار نفر برای بازنشستگان تهران در نظر گرفته شده بود که تا به امروز ۲۸ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند و در حال حاضر مبلغ هفت میلیون تومان به عنوان وام قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر


اینجا بخوانید جدول تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ + جزئیات


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->