نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

پورعروجی: رقابت سختی با مدعیانی چون ازبکستان و سریلانکا داریم

  • کد خبر: ۹۲۴۹۲
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
پورعروجی: رقابت سختی با مدعیانی چون ازبکستان و سریلانکا داریم
بنگلادش هفته آینده میزبان بازی‌های آسیای مرکزی والیبال است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی پورعروجی سرمربی ایرانی تیم ملی والیبال بنگلادش در آستانه مسابقات آسیای مرکزی به میزبانی داکار، از شرایط آماده سازی تیمش علی رغم نبود وقت کافی، بطور نسبی راضی است و می‌گوید: با وجود نداشتن زمان تا حدودی جوانگرایی داشتیم و هم اینکه با توجه به تعطیلی مسابقات باشگاهی، برای آماده سازی بدنی بازیکنان تلاش کردیم تا آنان را به مرز قابل قبولی برسانیم و در مجموع اوضاع بد نیست.
او در مورد سطح کیفی این بازی‌ها هم می‌گوید: با بودن تیم‌های ازبکستان و سریلانکا که جزو مدعیان اصلی قهرمانی اند، کار آسانی در پیش نداریم و امیدوارم تلاش‌های چند هفته‌ای مان جواب دهد.
گفتنی است، مسئولیت برگزاری این بازی‌ها بر عهده مسعود یزدان پناه از ایران و عضو کمیته مسابقات AVC است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->