آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

حادثه ریزش ساختمان در خیابان عباسی تبریز + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۹۲۹۸۸
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
حادثه ریزش ساختمان در خیابان عباسی تبریز + فیلم و عکس
مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از فوت ۵ نفر و مصدوم شدن ۱۵ نفر در حادثه ریزش ساختمان در خیابان‌ عباسی تبریز خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر هنربر در خصوص آخرین وضعیت حادثه ریزش ساختمان در تبریز اظهار کرد: آواربرداری این ساختمان همچنان ادامه دارد و نیروهای آتش نشانی، نظامی و انتظامی در محل حادثه حضور دارند.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵ مصدوم اعلام شده که ۱۱ نفر آنها ترخیص و چهار نفر در بیمارستان بستری هستند و ۵ نفر نیز فوت کردند.

وی در رابطه با تعداد افراد کشف شده در زیر آوار خاطرنشان کرد: بامداد امشب، یکم دی ماه، حوالی ساعت یک و نیم یک مرد و حوالی ساعت پنج و بیست دقیقه بامداد نیز یک زن و مرد که در زیر آوار محبوس شده بودند، کشف شد و همچنان عملیات آواربرداری را با احتیاط انجام می‌دهیم تا اگر فرد دیگری هم باشد از زیر آوار خارج کنیم.

هنربر در خصوص علت این حادثه گفت: قسمت پایین این ساختمان صافکاری بود که انفجار گاز در این محل انجام شد اما دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است. 

وی در پایان افزود: ساکنان دو ساختمان جنبی این مکان برای جلوگیری از احتمال ریزش، به دستور دادستان استان تخلیه شدند و افرادی که مکانی برای ماندن نداشتند، توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز اسکان داده شدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->