آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان جلال آل احمد مشهد برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در بزرگراه چراغچی مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنح‌شنبه ٢٢ شهریور ١۴٠٣) | آغاز کاهش دمای روزانه از فردا ترافیک پرحجم در پل غدیر، میدان شهید فهمیده و تمامی مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) شرایط بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج اعلام شد + جزئیات دستگیری سارقِ ۳۸ کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۲ شهریور ۱۴۰۲) آیا بیمه عمر و پرداخت غرامت بازنشستگان تامین اجتماعی قطع شده است؟ ویدئو | فروریختن پل درسدن در آلمان بازنشستگان تامین‌اجتماعی همچنان در انتظار تصمیم دولت برای تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق رایگان‌شدن مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان تهرانی در هفته اول مهرماه ۱۴۰۳ ۲ هزار میلیارد تومان مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد جدول تاریخ واریز حقوق شهریور ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد زنان بی اختیاری ادرار را جدی بگیرند دستور ویژه پلیس اهواز برای دستگیری قاتل یک زن (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) علت حمله قلبی و راههای پیشگیری حمله به مفتی اعظم تاجیکستان با چاقو (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار هنرور مشهد (۲۱شهریور ۱۴۰۳) پرونده مرگ مشکوک خانم بلاگر معروف مختومه شد ۲۰ میلیون ملک قولنامه‌ای باید سنددار شود علت تاخیر قطار مسافربری مشهد- سرخس چه بود؟ (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی انبار علوفه در بلوار شاهنامه مشهد(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی دو خودرو در مشهد سه مصدوم برجای گذاشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

متهم اسیدپاشی به سه زن در پارک شهریار دستگیر شد

  • کد خبر: ۹۳۹۴۲
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
متهم اسیدپاشی به سه زن در پارک شهریار دستگیر شد
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: فردی که به ۳ زن در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار اسید پاشی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با تلاش همکارانم در شهرستان شهریار، مردی که دیروز در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار به سه خانم اسید پاشی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: همکارانم با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان شهریار طی کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

سردار ظهیری تصریح کرد: متهم دارای سابقه سرقت، تخریب و حمل موادمخدر را دارد و اخیر از کمپ ترک اعتیاد آزاد شده است.

به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران، با کسانی که چنین رفتاری از آن ها سر می زند برخورد جدی و قاطعانه ای خواهیم داشت و از مواضع مردمی به هیچگاه عقب نخواهیم نشست، لذا شهروندان با آرامش خاطر اقدام به تردد در سطح شهر کنند.

صبح دیروز یک مرد ناشناس پس از اسید پاشی به ۳ خانمی که در بوستانی در شهرک مریم شهرستان شهریار در حال ورزش بودند، متواری شده بود.

پس از وقوع این حادثه یکی از افراد از ناحیه دست و صورت مورد صدمه و سوختگی واقع شد و ۲ قربانی دیگر فقط چادر و لباسشان به دلیل اسید پاشی سوخت.

طبق اظهارات شاهدان حاضر در محل، عامل اسید پاشی به یکباره با هجوم به افراد حاضر در محل اقدام به اسید پاشی علیه شهروندان کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->