ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد «قهرمان من»

  • کد خبر: ۹۳۹۹۱
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد «قهرمان من»
مدیر مرکز بازی و نرم‌افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد «قهرمان من» را اعلام کرد. این رویداد با هدف معرفی شهیدحاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - مهدی عباسی، مدیر مرکز بازی و نرم‌افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج، با اشاره به این رویداد که با همکاری فعالان دیجیتال کودک و نوجوان همچنین ناشران دیجیتال اسلامی برگزار می‌شود، گفته است: رویداد قهرمان من با همکاری مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان، ناشران دیجیتال اسلامی، حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همراه اول، سازمان سراج، انارستان، موسسه فهم و خانه کتاب و ادبیات ایران در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد که با هدف معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان برگزار شده است، آثار خود را تا دهم دی‌ماه به دبیرخانه مجازی آن به نشانی www.platzaar.ir ارسال کنند.

مدیر مرکز بازی و نرم‌افزار تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج درباره نقش سازمان مطبوعش در رویداد تولید محتوای قهرمان من، تاکید کرد: موضوع حضور اپلیکیشن‌های تلفن همراه و بازی‌سازی رایانه‌ای با توجه به اهمیت آن‌ها به پیشنهاد سازمان سراج به این رویداد اضافه و این سازمان متعهد به تنظیم و اجرای ساختار رقابتی آن شد.

عباسی انتخاب مخاطب کودک و نوجوانان به عنوان جامعه هدف رویداد قهرمان من را کاری هوشمندانه دانست چرا که به اعتقاد وی تولید محتوا برای کودکان و نوجوانان موضوع مغفول مانده‌ای است و این رویداد تلاش می‌کند ضمن ساماندهی تولیدات این حوزه، تولیدکنندگان محتوا را نسبت به تولیدات مخصوص کودکان و نوجوانان حساس کند.

وی با اشاره به اینکه بازی‌ها و نرم‌افزار‌های رایانه‌ای به عنوان رسانه‌ای دوسویه که مخاطب را در هر لحظه با داستان و روایت خود درگیر و همراه می‌کند برای انتقال فرهنگ بسیار حائز اهمیت است، افزود: در حالیکه دشمنان قسم‌خورده از این ابزار با تمام توان و به بهترین شکل ممکن بهره می‌برند و سبک زندگی مدنظرشان را در قالب بازی، به کودکان و نوجوانان دیگر کشور‌ها دیکته می‌کنند، متخصصان کشور با برنامه‌ریزی و تولید محتوای مناسب از امکانات پر شمار این ابزار در ترویج فرهنگ، آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان جامعه استفاده کنند.

رویداد قهرمان من به شناخت و معرفی شخصیت شهید سلیمانی به نسل کودک و نوجوان، شبکه سازی فعالان و تولیدکنندگان محتوای فرهنگی می‌پردازد. قالب این رویداد را شبکه اجتماعی (استوری، کانال و صفحه)، کلیپ و نماهنگ، نقاشی دیجیتال، پوستر و اینفوگرافی، پادکست و قصه‌گویی دیجیتال، بازی و نرم‌افزار‌های تلفن همراه، انیمیشین، کمیک موشن و موشن گرافی در بر می‌گیرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->