آغاز فصل دوم برنامه برمودا + زمان پخش یک خبرنگار تئاتر درگذشت + علت اختتامیه بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خراسان رضوی برگزار شد همه چیز درباره فصل دوم بازی مرکب ( اسکوییدگیم ) + بازیگران و تریلر و خلاصه داستان هوش مصنوعی باید در خدمت هنر باشد | گفت‌و‌گو با علیرضا بهدانی، هنرمند برجسته خراسانی هوران؛ اولین رویداد گفت‌و‌گو محور بانوان رسانه در مشهد| حضور بیش از ۵۰ صاحب‌نظر در حوزه زنان+ویدئو نگاهی به آثاری که با شروع زمستان در سینما‌های کشور اکران می‌شوند شهر‌های مزین به کتاب | معرفی چند شهرِ کتاب در جهان که هرکدام می‌تواند الگویی برای شهرهای ما باشد معرفی اعضای کارگروه حقوقی معاونت هنری وزارت ارشاد + اسامی واکنش علی شادمان، بازیگر سینما و تلویزیون، به رفع فیلترینگ + عکس چرا فیلم علی حاتمی پوستر فجر شد؟ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳ فیلم‌های آخرهفته تلویزیون (۶ و ۷ دی ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان پوستر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر را ببینید + عکس «فراهان» با نوای اصیل ایرانی در مشهد روی صحنه می‌رود گلایه‌های پوران درخشنده از بی‌توجهی‌ها استادی که فروتنانه هنرجو بود | درباره مرحوم بشیر محدثی‌فر، نقاش تصاویر شهدا
سرخط خبرها

سرمایه اصلی رسانه، اعتماد عمومی است

  • کد خبر: ۹۵۵۰۵
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
سرمایه اصلی رسانه، اعتماد عمومی است
سرتیپ دوم پاسدار سیدهاشم غیاثی - فرمانده سپاه امام رضا (ع)

در این روز‌ها که رهبر حکیم انقلاب، «جهاد تبیین» را وظیفه مهمی برای فعالان فرهنگی دانسته اند، ۲۱ دی ماه، سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر که سالروز تأسیس بسیج رسانه نام گذاری شده است، نماد و الگوی شاخص برای اصحاب رسانه است که با هدف روایت حقیقت، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و روشنگری، در جبهه جنگ نرم به جهاد تبیین بپردازند.

در این برهه حساس، ضروری است اصحاب رسانه با عزم و اراده دینی و انقلابی برای حفظ و تقویت غیرت دینی مردم جامعه، منافع و آرمان‌های اصیل انقلاب، در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی، در سنگر فکر و اندیشه، نگذارند مرز‌های فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود.

ما در عصر جنگ روایت‌ها به سر می‌بریم و دشمن با ابزار‌های پیچیده و متنوع رسانه‌ای به جعل روایت‌ها می‌پردازد تا به جبهه انقلاب ضربه بزند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب «مؤثرترین سلاح بین المللی علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات و سلاح ارتباطات رسانه‌ای است»؛ لذا به منظور به اهتزاز درآوردن پرچم ارزش‌های دینی و انقلابی در مصاف با جنگ نرم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی، جز تلاش جهادی رسانه‌ای برای خنثی سازی اهداف جبهه شیاطین، کاری متصور نیست.

این جانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه و قدردانی از همت انقلابی همه فعالان رسانه‌ای که در عرصه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا، افزایش سطح معرفتی و بصیرتی مردم انقلابی و همچنین ایجاد فضای مطالبه گری از مسئولان در تلاش هستند، تأکید می‌کنم که سرمایه اصلی هر رسانه ای، اعتماد عمومی است که این به واسطه اعتنا به باور‌ها و اعتقادات دینی مردم جامعه با حفظ کرامت، صداقت و خلوص در بیان و نیز شرافت و عزت نظام اسلامی به دست می‌آید.

امیدوارم رسانه‌ها برای تقویت غیرت دینی و اعتماد عمومی جامعه، هوشمندانه‌تر از گذشته در زمینه‌های کار رسانه‌ای و تبلیغاتی، به صورت حرفه‌ای و قوی ظاهر شوند و عمل کنند و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، موتور محرک کشور باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->