لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود
سرخط خبرها

چمران بستری شد + علت بستری

  • کد خبر: ۹۶۶۳۲
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
چمران بستری شد + علت بستری
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا نادعلی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران که در بیمارستان بستری است، گفت: رئیس شورای شهر پیرو ادامه سیر درمانی خود که از دو الی سه ماه قبل آغاز شده، در بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: بنا به گفته فرزند ایشان حال عمومی مهدی چمران مساعد است و مشکلی نیست.

سخنگوی شورای شهر در پاسخ به این سوال که جلسات شورا چه می شود، گفت: جلسات در زمان غیبت مهدی چمران توسط نایب رئیس اداره می شود و پس از حضور چمران ، اداره جلسات توسط وی انجام می شود.

انتخاب در این باره نوشته؛ مهدی چمران ضمن اشاره به بستری شدنش در بیمارستان اظهار کرد: از روز پنج شنبه هفته گذشته برای سیر فرایند درمانی خود در بیمارستان بستری شده‌ام. وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان گفت: چند ماه پیش به دلیل بیماری مدتی را در بیمارستان بستری شدم که با توجه به فشردگی کار در شورای شهر تهران، سیر درمانم نیمه تمام ماند که پزشکان تأکید بر اتمام فرایند درمانم داشتند که به همین دلیل از روز پنج شنبه در بیمارستان بستری شدم.

مهدی چمران ضمن اشاره به بستری شدنش در بیمارستان اظهار کرد: از روز پنج شنبه هفته گذشته برای سیر فرایند درمانی خود در بیمارستان بستری شده‌ام.

وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان گفت: چند ماه پیش به دلیل بیماری مدتی را در بیمارستان بستری شدم که با توجه به فشردگی کار در شورای شهر تهران، سیر درمانم نیمه تمام ماند که پزشکان تأکید بر اتمام فرایند درمانم داشتند که به همین دلیل از روز پنج شنبه در بیمارستان بستری شدم.

چمران با اشاره به اینکه امروز تحت عمل آنژیوگرافی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: بنا به نظر پزشکان پس از انجام این عمل مدتی هم باید استراحت کنم و ان‌شاالله پس از سیر درمان و اتمام آن مجدداً در خدمت مردم تهران خواهم بود.

رئیس شورای شهر تهران ضمن رد هرگونه سکته قلبی و مغزی، تأکید کرد: با توجه به مدت زمان استراحتم، این هفته در صحن شورای شهر تهران حاضر نمی‌شوم و ان‌شاالله هفته بعد مجددا‌ً فعالیت خود را آغاز خواهم کرد.

منبع: ایسنا/انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->