آغاز نشست اضطراری شورای امنیت درباره تحولات خاورمیانه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود (۱۱ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان وارد قطر شد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) احضار سفیر ایران در برلین به وزارت خارجه آلمان اجازه رهبر انقلاب به استفاده از نصف سهم امام (ع) برای مردم مظلوم جنوب لبنان فرزندان مقام معظم رهبری در دفتر حزب الله در تهران حضور یافتند رئیس جمهور به قطر سفر کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) + فیلم عارف با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) توضیح معاون اجرایی رئیس‌‎جمهور در خصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام متقاضیان برای دریافت سند رسمی املاک مسکونی در بافت روستایی باید به کدام دستگاه مربوط مراجعه کنند؟ ارتش اسرائیل غیر از «گنبد آهنین» از چه سامانه‌های ضدموشکی استفاده می‌کند؟ + عکس اصلاح انتخابات میان‌دوره‌ای و زمان اخذ رأی در انتخابات شوراها وزیر کشور: جمهوری اسلامی مهاجرستیز نیست پزشکیان: بر سر عزت و غرور ملت ایران با کسی شوخی نداریم آیت‌الله جنتی: تنها راه برقراری آرامش در منطقه، نابودی رژیم صهیونیستی است مجید انصاری: عملیات وعده صادق ۲ در راستای حمایت از شهروندان و سرزمین ماست وزارت دفاع: نیرو‌های مسلح ایران پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی دادند اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور نیاز به هماهنگی دارد عراقچی: سیاست ما حمایت از مقاومت است سخنگوی دولت: ساعت شروع به کار ادارات همچنان شناور خواهد بود وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز ۱۴۰۳، به بهره‌برداری می‌رسد وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود پذیرش دانشجو توسط دانشگاه‌های افسری ارتش
سرخط خبرها

چمران بستری شد + علت بستری

  • کد خبر: ۹۶۶۳۲
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
چمران بستری شد + علت بستری
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا نادعلی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران که در بیمارستان بستری است، گفت: رئیس شورای شهر پیرو ادامه سیر درمانی خود که از دو الی سه ماه قبل آغاز شده، در بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: بنا به گفته فرزند ایشان حال عمومی مهدی چمران مساعد است و مشکلی نیست.

سخنگوی شورای شهر در پاسخ به این سوال که جلسات شورا چه می شود، گفت: جلسات در زمان غیبت مهدی چمران توسط نایب رئیس اداره می شود و پس از حضور چمران ، اداره جلسات توسط وی انجام می شود.

انتخاب در این باره نوشته؛ مهدی چمران ضمن اشاره به بستری شدنش در بیمارستان اظهار کرد: از روز پنج شنبه هفته گذشته برای سیر فرایند درمانی خود در بیمارستان بستری شده‌ام. وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان گفت: چند ماه پیش به دلیل بیماری مدتی را در بیمارستان بستری شدم که با توجه به فشردگی کار در شورای شهر تهران، سیر درمانم نیمه تمام ماند که پزشکان تأکید بر اتمام فرایند درمانم داشتند که به همین دلیل از روز پنج شنبه در بیمارستان بستری شدم.

مهدی چمران ضمن اشاره به بستری شدنش در بیمارستان اظهار کرد: از روز پنج شنبه هفته گذشته برای سیر فرایند درمانی خود در بیمارستان بستری شده‌ام.

وی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان گفت: چند ماه پیش به دلیل بیماری مدتی را در بیمارستان بستری شدم که با توجه به فشردگی کار در شورای شهر تهران، سیر درمانم نیمه تمام ماند که پزشکان تأکید بر اتمام فرایند درمانم داشتند که به همین دلیل از روز پنج شنبه در بیمارستان بستری شدم.

چمران با اشاره به اینکه امروز تحت عمل آنژیوگرافی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: بنا به نظر پزشکان پس از انجام این عمل مدتی هم باید استراحت کنم و ان‌شاالله پس از سیر درمان و اتمام آن مجدداً در خدمت مردم تهران خواهم بود.

رئیس شورای شهر تهران ضمن رد هرگونه سکته قلبی و مغزی، تأکید کرد: با توجه به مدت زمان استراحتم، این هفته در صحن شورای شهر تهران حاضر نمی‌شوم و ان‌شاالله هفته بعد مجددا‌ً فعالیت خود را آغاز خواهم کرد.

منبع: ایسنا/انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->