وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

علت صداهای غیرمعمول از داخل کاپوت خودرو چیست؟

  • کد خبر: ۹۷۵۷۳
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
علت صداهای غیرمعمول از داخل کاپوت خودرو چیست؟
گاهی اوقات صداهای غیر معمول و عجیبی از مجموعه موتور خودرو باعث نگرانی رانندگان می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این موضوع می‌تواند به علت یکی از موارد زیر باشد:

۱- دسته‌موتور‌ها معیوب و فرسوده شده‏ اند.

۲- در زمان باز و بسته کردن متعلقات موتور، جسم خارجی وارد سیلندر‌ها شده است که باید موتور را باز کرده و جسم زائد را خارج کرد.

۳- زنجیر یا تسمه دور چرخ‌دنده میل‌لنگ و میل‌بادامک را بررسی کرده و اگر شل یا معیوب شده بود، نسبت به تنظیم، تعمیر و در صورت نیاز تعویض آن اقدام کنید.

۴- لقی بین اسبک‌‏ها و انتهای ساق سوپاپ زیاد است که باید توسط فیلر تنظیم کنید.

۵- گاه پیستون در داخل سیلندر لقی دارد که معمولا مشکل از فرسودگی یاتاقان‌های میل‌لنگ یا تغییر حالت سرسیلندر سرچشمه می‌گیرد. دیگر متعلقات متصل به پیستون‌ها را نیز بررسی کنید.

منبع: خودروکار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->