ناصحی: تقویت همدلی در تمام ارکان مدیریت شهری مجدانه مدنظر قرار بگیرد حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شرایط دشواری را برای شهرداری‌ها رقم زده است شهردار مشهد مقدس: تعدادی از پروژه‌های شهری با اعتباری ۸ هزار میلیاردی آماده بهره‌برداری هستند اجرای برنامه‌های مختلف برای دختران مشهدی توسط مهدیه و مجتمع فرهنگی منتظران عاشق پیگیری ایجاد «کافه‌بازی» در بوستان‌های بانوان شهر مشهدمقدس رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: وعده صادق ۲ انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد روایت‌هایی از زندگی کلنل محمدتقی‌خان پسیان به مناسبت سالروز شهادتش | قطرات خونم کلمه «ایران» را ترسیم خواهند کرد تعطیلی دوشنبه‌های بوستان بانوان پارک ملت مشهد مهدی ناصحی: با اجرای پروژه‌های زودبازده، چهره حاشیه شهر مشهد در حال تغییر است گسترش سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در توسعه گردشگری مشهد محافظت از اموال مردم با سازوکار مدیریت حمل و نقل عمومی مشهد | در اتوبوس و تاکسی‌های مشهد چیزی گم نمی‌شود اقساطی کردن هزینه صدور مجوز‌های ساختمانی | وضعیت عمومی درآمدی شهرداری مشهد مطلوب است اقتدار لایزال انقلاب اسلامی هوای کلانشهر مشهد برای چهارمین روز متوالی ناسالم است (۱۲ مهر ۱۴۰۳) همراهی سمن‌ها در رفع مسائل شهری نصب دوربین در زیرگذر تقاطع‌های غیر همسطح مشهد انتصاب سرپرست منطقه یک شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) انتصاب مشاور عالی شهردار و مدیر منطقه ثامن شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) روند اجرای احداث پروژه بولوار کرامت مشهد به سرعت ادامه دارد اعمال‌قانون ۳۰۶۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۱ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به نفوذ دگراندیشان خارجی و داخلی:

دانشجویان مرزبانان فرهنگی کشور هستند

  • کد خبر: ۹۷۷۷
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۲
دانشجویان مرزبانان فرهنگی کشور هستند
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد واقعی مردم سالاری دینی است و دانشجویان بسیجی مرزبان فرهنگ اسلامی در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن هستند.
به گزارش ایرنا، آیت ا... سید احمد علم الهدی در دیدار با استادان و جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی افزود: بسیج یک نهاد مقدس است که مردم سالاری دینی را با نمادی شفاف به دنیا نشان می‌دهد.
وی اظهار کرد: بسیج به عنوان نماد مردم سالاری دینی در عرصه‌های مدیریتی دینی کشور نمود پیدا کرد و اکنون عرصه فعالیت بسیج منحصر به زمینه‌های نظامی و دفاعی نیست بلکه این نهاد مقدس در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور ایفای نقش می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دموکراسی و مردم سالاری فقط در مردم سالاری دینی قابل اجراست و در دیگر موارد مصداق عینی ندارد و شعاری است. امام جمعه مشهد افزود: حقوق مردم، حاکمیت و مالکیت مردم به سرنوشت جامعه فقط در مردم سالاری دینی قابل تحقق است.
وی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی بیان کرد: مرزبانی اندیشه، فکر و اصول انقلاب از وظایف اصلی بسیج دانشجویی و طلاب است تا آن را از افکار منحرف مصون بدارد. نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز خطر حمله دگراندیشان منحرف به آرمان‌ها و اصول انقلاب حتی در کانون‌های تعلیم و تربیت احساس می‌شود؛ لذا باید تلاش کنیم انقلابی بودن و پایبندی به اصول و آرمان‌ها را از راه پرورش افکار و اندیشه‌ها حفظ کنیم. آیت ا... علم الهدی افزود: امروز در دنیایی نیستیم که مردم با زور و تحکم انقلابی شوند و بتوانند از آرمان‌های انقلاب پاسداری کنند. انقلاب باید با کارکرد‌های فرهنگی قدرت نفوذ در اندیشه و افکار اقشار مختلف را داشته باشد. اگر توانستیم اندیشه انقلابی را در افکار وارد کنیم، جامعه به خودی خود انقلابی می‌شود. وی ادامه داد: امروز دنیای استکبار خود را در میدان جدید مقابله با فرهنگ ایرانی اسلامی و انقلابی می‌بیند که دیگر قدرت مالی نمی‌تواند آن را در این میدان پیروز کند و آن میدان رقابت فرهنگی است. در میدان تقابل فرهنگ ها، فرهنگی پیروز می‌شود که گرایش آن به خصلت‌های پاک فطری و انسانی بیشتر باشد و اینجاست که فرهنگ غرب در مقابل فرهنگ مردم سالاری دینی ایران اسلامی احساس شکست می‌کند. امام جمعه مشهد گفت: در چنین شرایطی، مجامع بین المللی و کنوانسیون‌ها بر اساس حفظ منافع استکبار و تحمیل منافع آن‌ها بر ملت‌های مستضعف جهان فعالیت می‌کنند. یونسکو نیز یکی از همین مجامع است که در راستای اهداف جنگ تمدن‌ها و تأمین منافع کشور‌های استکباری فعالیت می‌کند.
آیت ا... علم الهدی افزود: یونسکو بار بخش فرهنگی جنگ تمدن‌های استکبار را بر دوش دارد. فعالیت یونسکو بر مبنای براندازی فرهنگ و تمدن‌های دیگر که با اصول استکباری در تعارض هستند معنی می‌شود و این نهاد تلاش می‌کند با ترویج و گسترش دگراندیشی نسل‌ها و نماد‌های فرهنگی و ارزشی جوامع را به نفع استکبار عوض کند؛ لذا وظیفه دانشجویان بسیجی است که با هوشیاری و بصیرت به عنوان مرزبانان فرهنگی کشور، نگذارند جریان منحرف دگراندیشی استکباری در اندیشه و فرهنگ ما نفوذ کند. وی بیان کرد: دانشجویان مرزبانان فرهنگی کشور هستند که باید جلو نفوذ دگراندیشان خارجی و داخلی را بگیرند. رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند دانشجویان باید پای آرمان‌های انقلاب بایستند و از هیچ چیز نترسند و احساس مسئولیت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->