کریم باقری برای ماند در پرسپولیس شرط گذاشت درویش مخالف جذب مهاجم برای پرسپولیس عالیشاه امیدوار به حضور در بازی پرسپولیس مقابل هوادار بازیکنی که باقری او را به احمدزاده ترجیح داد علیپور و عیسی با هم برگشتند استیلی، مدیرعامل آینده پرسپولیس؟ ماموریت هوادار متمول پرسپولیس به پیروانی شهریاری از هیات مدیره استقلال برکنار شد فرشاد احمدزاده در لیست مازاد کریم باقری؟ ادین ترزیچ، سرمربی احتمالی پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی و سوابق تیم‌ها استقلال-سپاهان به جای آزادی در شهر قدس | محل برگزاری بازی پرسپولیس-هوادار عوض می‌شود؟ پیشنهاد اغواکننده الوحده به نوراللهی | بازگشت هافبک محبوب سرخ‌ها منتفی است ساعی: در تمام شهرستان‌ها باید خانه تکواندو راه‌اندازی شود قیمت بارسا برای فروش دی‌یونگ مشخص شد نام مدیران آینده استقلال لو رفت | مدعیان مدیرعاملی به خط شدند جدایی آرنولد از لیورپول قطعی شد تاریخ سوپرجام پرسپولیس و سپاهان مشخص شد پرسپولیس - هوادار؛ احتمالاً در شهر قدس حامیان مربیان سابق استقلال به دنبال اخراج موسیمانه | هشتگ اخراج از اینجا منتشر شد
سرخط خبرها

درآمد استقلال از تبلیغات محیطی فقط ۳۷ میلیارد تومان!

  • کد خبر: ۹۸۰۶۴
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
درآمد استقلال از تبلیغات محیطی فقط ۳۷ میلیارد تومان!
درحالی که مدیران باشگاه استقلال وعده دریافت مبالغ درشتی از حق تبلیغات محیطی داده بودند، اما تا کنون فقط ۳۷ میلیارد تومان به استقلال سود رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که تصور می‌شد با در اختیار گرفتن حق تبلیغات محیطی از سوی باشگاه استقلال منبع مالی قابل توجهی عاید این باشگاه شود، اما تا به امروز ۳۷ میلیارد تومان به باشگاه استقلال اختصاص یافته که با وعده‌هایی که از سوی مدیران باشگاه استقلال در این راستا داده شده بود فاصله زیادی دارد. اینکه مدیران باشگاه استقلال در آینده بتوانند ارقام بیشتری را از این راه دریافت کنند روشن نیست، چون باشگاه استقلال تا به امروز پیرامون درآمد‌های خود از این راه چندان شفاف‌سازی نکرده، اما منابع نزدیک به باشگاه استقلال فاش کرده‌اند که تا امروز فقط ۳۷ میلیارد در اختیار باشگاه قرار گرفته است که اگر همین فرمان تا پایان لیگ ادامه یابد بدون شک وعده دریافت ۳۰۰ میلیارد تومان از این راه هرگز محقق نخواهد شد و چه بسا حتی نیمی از این مبلغ نیز در اختیار باشگاه استقلال قرار نگیرد.

البته هنوز زمان مناسبی پیش روی مدیران باشگاه استقلال است تا در این راه اقداماتی انجام داده و مانع تکرار اتفاقات سال‌های اخیر شوند. در سال‌های گذشته غالباً مدیران در تسویه حساب با بازیکنان ناکام بودند و بخشی از مطالبات آن‌ها پرداخت نمی‌شد، اما آجورلو و همکارانش بنای دیگری را در پیش گرفته‌اند و قصدشان به روز کردن دریافتی بازیکنان است که برای رسیدن به این هدف نیاز است استقلال مطابق با وعده‌های مالی ابتدای فصل پیش برود و درآمدش از تبلیغات محیطی را افزایش دهد که تا کنون این هدف به سرانجام نرسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->