ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

امیر غفور طلسم شکنی خواهد کرد؟

  • کد خبر: ۹۸۵۶۴
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
امیر غفور طلسم شکنی خواهد کرد؟
تیم والیبال سپاهان با درخشش امیر غفور از سد سایپا هم گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، خودروسازان سایپا هرچند رقابت جذابی مقابل قهرمان نیم‌فصل به نمایش گذاشتند، اما درنهایت با نتیجه سه بر دو مقابل یکی از مدعیان قهرمانی گوی و میدان را واگذار کردند تا از صعود به پلی‌آف کاملا ناامید شوند.
در این دیدار فولاد مبارکه سپاهان در ست‌های سوم، چهارم و پنجم موفق به کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۲ بر ۲۰ شد.
نارنجی پوشان نیز در ست‌های اول و دوم به امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ رسیدند و یک امتیاز از این بازی گرفتند.
نکته جالب توجه این دیدار، رقابت چالشی دو تیم در ست پنجم بود و امتیازات ست پنجم تقریبا به اندازه یک ست استاندارد پیش رفت.
پیش‌تر سپاهان در دور رفت نیز با نتیجه سه بر یک برابر سایپا پیروز شده بود.
امیر غفور قطر پاسور ملی پوش سپاهان اصفهان هم که تا اینجای فصل ستاره بی، چون چرای لیگ برتر والیبال بوده در این بازی نیز یک تنه باعث پیروزی و کامبک تیمش برابر سایپا شد.
غفور در آلبوم افتخارات خود قهرمانی لیگ برتر را کم دارد. او در ده سال گذشته با تیم‌های باریج اسانس کاشان متین ورامین پیکان وسایپاتهران نتوانسته به این عنوان برسد و امسال شاید سال طلسم شکنی امیرغفور با تیم سپاهان اصفهان باشد که درصورت قهرمانی برای اولین بار او قطعا بهترین بازیکن لیگ را نیز از آن خود خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->