آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خوش حسابی هورسانی‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت از اتمام فصل!

  • کد خبر: ۹۹۳۶۳
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
خوش حسابی هورسانی‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت از اتمام فصل!
شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان در آخرین بازی خود در لیگ برتر والیبال مقابل شهرداری گنبد با نتیجه سه بر صفر پیروز شدند .

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هورسان رامسر در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال با پیروزی سه امتیازی مقابل نماینده گنبد موقتا از خطر سقوط به لیگ دسته یک فرار کرد. در این مسابقه نماینده رامسر با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۰ از سد حریف گذشت تا نهمین پیروزی و سی‌امین امتیاز را کسب کند.
پس از این دیدار باشگاه هورسان رامسر در کمتر از ۲۴ ساعت از آخرین دیدارش در لیگ برتر والیبال ۱۴۰۰ با تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان تسویه کرد.
باشگاه هورسان رامسر با هدف صعود به مرحله پلی آف لیگ دشوار و پر مدعی سال ۱۴۰۰ پای در رقابت‌ها گذاشت و با قرارگیری در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی به کار خود پایان داد و با مساعدت مالک باشگاه با کسر ۱۰ الی ۲۵ درصد مبالغ کل قرارداد‌ها اقدام به تسویه حساب کامل مالی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->