۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طرح انضباط بخشی تردد موتورسیکلت سواران در ۱۰۰ نقطه تهران اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۹۹۴۹۶
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
طرح انضباط بخشی تردد موتورسیکلت سواران در ۱۰۰ نقطه تهران اجرا می‌شود
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران در ۱۰۰ نقطه تهران اجرا می‌شود. بیش از ۴۶ درصد کشته شدگان تصادفات رانندگی و همچنین بیش از ۵٠ درصد مجروحان این حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح ساماندهی و انضباط بخشی موتورسیکلت سواران در ۱۰۰ نقطه تهران اجرا می‌شود.

سردار حسین رحیمی در جمع مسئولان پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شروع طرح ساماندهی تردد موتور سیکلت سواران از روز شنبه ٣٠ بهمن ماه جاری خبر داد و افزود: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که بیش از ۴۶ درصد کشته شدگان تصادفات رانندگی و همچنین بیش از ۵٠ درصد مجروحان این حوادث مربوط به موتورسیکلت سواران است.

وی ادامه داد: در این مرحله از طرح با ١٠ تخلف عنوان شده از جمله انجام حرکات مخاطره آمیز، مخدوش کردن پلاک، حمل بار‌های نامتعارف، عبور از چراغ قرمز و چند مورد دیگر برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه این طرح در پی مطالبه مکرر مسئولان و شهروندان اجرا می‌شود، گفت: متاسفانه در حال حاضر، بسیاری از تخلفات ترافیکی توسط موتورسیکلت سواران رخ می‌هد که به طور حتم اجرای این طرح می‌تواند آثار خوبی در حوزه ترافیکی و حتی برخورد با جرائم در پی داشته باشد.  
رحیمی با بیان اینکه این طرح با همکاری پلیس‌های راهور، پیشگیری، یگان امداد اجرا خواهد شد، افزود: هدف اصلی این طرح رفع دغدغه شهروندان است که به منظور هرچه بهتر برگزار شدن آن جلسات توجیهی متعددی با مسئولان اجرایی برگزار شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اجرای این طرح بیش از همه به نفع موتورسیکلت سواران است، افزود: بیشترین تلفات جانی و حوادث ترافیکی مربوط به آنان می‌شود.

وی گفت: پلیس خود را در مقابل انضباط شهری، نظم عمومی، جان راکبان موتور سیکلت و عابران مسئول می‌داند و به طور جد به دنبال انضباط بخشی ترافیکی به خصوص در حوزه موتورسیکلت سواران است.
وی افزود: در اجرای این طرح، برخورد مناسب با موتورسیکلت سواران هرچند متخلف باشند مورد تاکید و توصیه است و ساماندهی موتورسیکلت سواران نقش موثری در کاهش جرائم و تخلفات خواهد داشت و امیدواریم که شهروندان در اجرای هرچه بهتر این طرح پلیس را همراهی کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->