ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آخرین خبر‌ها از سرنوشت هاشم صفی الدین سخنگوی وزارت خارجه: منطقه باید قدردان فداکاری‌های سوریه در مصاف با تروریسم باشد عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد یک فرمانده حماس در لبنان به شهادت رسید (۱۴ مهر ۱۴۰۳) ضعف رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپاد‌های مقاومت عراق ضاحیه بیروت دوباره تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله به شهرک «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی انتقاد شدید عراقچی در دیدار با وزیر خارجه سوریه از بی‌عملی شورای امنیت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفتگو و رایزنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل آیت‌الله علم‌الهدی: موقعیت‌شناسی و مقابله با جریان نفوذ وظیفه اصلی پلیس هوشمند است لاوروف: عدم محکومیت حمله اسرائیل به لبنان توسط آمریکا، دلیل گسترش جنگ است اقرار وال‌استریت‌ژورنال به توان موشکی ایران | تهران حالا راحت‌تر می‌تواند به زیرساخت‌های اسرائیل حمله کند آیت‌الله علم‌الهدی: نخبگان در فرازونشیب‌های جامعه، روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند | رمز موفقیت مطالبه‌های اجتماعی، مردمی‌شدن است
سرخط خبرها

اختصاص کمک نظامی ۳۵۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین

  • کد خبر: ۱۰۰۴۲۴
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
اختصاص کمک نظامی ۳۵۰ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین
وزیر خارجه آمریکا از قصد واشنگتن برای اختصاص بسته کمکی ۳۵۰ میلیون دلاری جهت کمک به اوکراین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در اظهاراتی گفت: ارتش تا این لحظه پایدار مانده است و ما نیاز به کمک‌های نظامی داریم.

از سوی دیگر، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا امروز گفت: آمریکا کمک‌های نظامی بیشتری به ارزش ۳۵۰ میلیون دلار برای توقف حملات روسیه ارائه می‌کند.

بلینکن تاکید کرد: این بسته شامل تجهیزات نظامی دفاعی جدید برای کمک به اوکراین در مواجهه با تهدیدات خودروهای زرهی،‌ جنگنده‌ها و بالگرد و تهدیدات دیگر است.

وی اضافه کرد: این اشاره واضح دیگری به این است که آمریکا در کنار ملت اوکراین در دفاع از این کشور دارای حاکمیت مستقل و شجاع است.

وزیر خارجه آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا ۶۰ میلیون دلار کمک‌های نظامی به اوکراین در پاییز و ۲۰۰ میلیون دلار دیگر در دسامبر در نظر گرفت.

وی اظهار کرد: با اعلام ۳۵۰ میلیون دلار در روز شنبه ارزش کلی کمک‌های نظامی آمریکا به اوکراین طی سال گذشته میلادی به بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد.

از سوی دیگر، یک مقام اوکراینی تاکید کرد: ولادیمیر پوتین،‌ رئیس‌جمهوری اوکراین بیش از ۵۰ درصد نیروهایش را برای حمله جمع کرده است. نبرد شدید در حال حاضر در داخل شهر خارکف و اطراف آن است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->