نمایشگاه بین‌المللی پرچمدار دیپلماسی اقتصادی مدیریت شهری مشهد است واژگونی خودرو در شمال‌غرب مشهد ۸ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۳۰ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله اسماعیل‌آباد مشهد از روند کند اجرای پروژه فضای سبز این محدوده | پاییز، کال سرسبز می‌شود عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر مشهد: نهضت آسفالت براساس برنامه زمان‌بندی درحال اجراست ترافیک سنگین در میدان استقلال، بزرگراه شهید چراغچی و خیابان امام‌خمینی(ره) مشهد (۳۰ تیر ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۳۰ تیر ۱۴۰۳) پلمب دو مرکز زیبایی و لیزر غیرمجاز در مشهد (۲۹ تیر۱۴۰۳) خدمت رسانی به بیش از ۸۸۴ هزار نفر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی امضای تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شهرداری مشهدمقدس رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد با رئیس ستاد اربعین نجف اشرف دیدار کرد بازدید نمایندگان مردم مشهد از فاز اول خط ۳ مترو مشهد | پژمانفر: حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد با مشکلات عدیده‌ای روبه‌روست | اخلاقی: اعتبارات دولت باید به مدیریت شهری کمک کند ۴ کیلومتر بولوار و تقاطع غیرهم‌سطح حضرت قمربنی‌هاشم(ع) در مشهد به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد عزاداری با طعم قهوه عربی ترافیک سنگین در بزرگراه پیامبراعظم(ص)، میدان فلسطین و سه‌راه خیام (۲۸ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از بوی تعفن فاضلاب ضرورت نگاه مجدد به ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مطالبه‌های جامعه بازنشستگان از رئیس‌جمهور منتخب | «معیشت» و «درمان» دو معضل اصلی جامعه بازنشستگان است اعمال‌قانون ۱۲۷۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۲۹ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۸ تیر ۱۴۰۳) اجرای طرح بازرسی از فست‌فود‌ها در مشهد آغاز شد (۲۸ تیر ۱۴۰۳) اجرای طرح «قرار زیارت» در ۴۸۰ مسجد سطح شهر مشهد
سرخط خبرها

رییس شورای اسلامی مشهد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم

  • کد خبر: ۱۰۶۸۵۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
رییس شورای اسلامی مشهد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با شروع کار شورای ششم با بدهی پیمانکاران شهرداری مواجه بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از این بدهی تسویه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان افزود: با آغاز فعالیت شورای ششم ۶۸۰ میلیارد تومان خدمت در حاشیه شهر اختصاص یافت که با همت شورای محلات این رقم هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر دنبال کردن توسعه متوازن در شهر مشهد ادامه داد: پرداختن به توسعه حاشیه شهر در اولویت است، اما برای تحقق این مهم به کمک دولتی نیز نیاز است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهر مشهد شهری ملی است و ضرورت دارد اعتبارات خاصی از سوی دولت به فرهنگ و عمران این کلانشهر اختصاص یابد مثلا اگر دولت در طرح‌های کلان نظیر توسعه مترو و نوسازی حمل و نقل عمومی این شهر حمایت نکند این پروژه‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

موحدیان با اشاره به فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شورا‌ها افزود: شورا‌ها از مهمترین ارکان نظام و تبلور مدیریت مشارکتی و به دنبال تمرکززدایی هستند.

وی ادامه داد: شورا‌ها نظامی مقابل نظام استبدادی است و اگر با نظرات کارشناسی شکل بگیرند خروجی بسیار خوبی در توسعه شهر‌ها و روستا‌ها خواهند داشت و منجر به افزایش اعتماد عمومی می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص سرمایه گذاری در شهر مشهد نیز گفت: برای تسهیل سرمایه‌گذاری در این کلانشهر تلاش می‌شود.

موحدیان افزود: شورا بر عملکرد شهردای نظارت دارد و شهرداری ملزم به رعایت مصوبات شوراست.

وی در خصوص وضعیت مصوبات شورا در هیات تطبیق فرمانداری نیز اظهار کرد: یک مورد از مصوبات شورا تا کنون به هیات حل اختلاف ارجاع شده و بقیه مصوبات را هیات تطبیق فرمانداری تایید کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: هیچ پروژه‌ای در شهرداری تعطیل نشده و به دنبال تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستیم، از طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مصوب شورای عالی شهرسازی نیز حمایت می‌کنیم و تلاش می‌شود قانون را به بهترین نحو اجرا کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->