چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) چرا ناپدید شدن محتوای آنلاین یک بحران جهانی است؟ واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد! عذرخواهی وحید شمسایی و حسین طیبی بابت حذف‌ از جام جهانی فوتسال ازبکستان ماهواره چمران ۱ آماده انجام ماموریت اصلی (۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) توکن‌های همسترکامبت به کیف پول کاربران منتقل شد | برداشت از طریق دکمه Direct claim چگونه است؟ توکن همستر کامبت لیست شد + قیمت اولیه گوگل سه میلیارد دلار داد تا دوباره این نوابغ را استخدام کند زمان عرضه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn مشخص شد + ویدئو استفاده پلیس از ابزار هوش مصنوعی که ۸۱ سال زمان حل پرونده‌ها را به ۳۰ ساعت کاهش می‌دهد سم آلتمن می‌گوید تا رسیدن به هوش مصنوعی بسیار پیشرفته فاصله زیادی نداریم فرانسه اولین کشوری که وزیر هوش مصنوعی دارد ویدئو | آیفون ۱۶ در یک قدمی واردات؟
سرخط خبرها

یک ورژن از کنسول پلی استیشن ۵ هک شده است

  • کد خبر: ۱۲۸۰۷۲
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
یک ورژن از کنسول پلی استیشن ۵ هک شده است
طبق گزارش‌هایی یک جیلبریک محدود اما کارآمد برای سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 منتشر شده است که احتمالاً گیمرها با آن می‌توانند به صورت غیررسمی روی کنسولشان بازی نصب کنند.

شهرآرانیوز - یک استریمر به نام مددر لنس مک‌دونالد کلیپی منتشر کرده که نشان می‌دهد یکی از ورژن‌های سیستم عامل کنسول پلی استیشن ۵ جیل‌بریک شده است. این جیلبریک بسیار محدود است، زیرا فقط روی کنسول‌های PS۵ با آپدیت ۴.۰۳ کار می‌کند که در اکتبر ۲۰۲۱ منتشر شد.

هرچند افرادی که روی کنسولشان این آپدیت را داشته باشند کم است، اما فقط ۳۰ درصد احتمال دارد همین افراد بتوانند کنسولشان را با این روش جیلبریک کنند. از طرف دیگر معمولاً برای اجرای این جیلبریک به چندین تلاش نیاز است

یک منبع ناشناس از سونی گفته این جیل‌بریک حقیقت دارد و کار می‌کند؛ اگرچه تنها روی نسخۀ ۴.۰۳ سیستم عامل پلی استیشن ۵ قابل انجام است. با این وجود، احتمال بهره‌گیری از این هک و اعمال آن در ورژن‌های جدیدتر وجود دارد.

جیل‌بریک یک نوع هک سیستم عامل محسوب می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تا به قابلیت‌های کامل کنسول دسترسی پیدا کند؛ قابلیت‌هایی که شرکت سازنده جلوی دسترسی به آن‌ها را گرفته بود. این بدان معنا است که شما می‌توانید پلی استیشن ۵ خود را با ماد‌های مختلف شخصی‌سازی کنید یا به صورت رایگان به دانلود تجربه بازی‌های مختلف بپردازید.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->