نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) مهم‌ترین خطرات وای‌فای رایگان برای کاربران پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟
سرخط خبرها

ویدئو جدیدی از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty | مبارزه با باس فایت

  • کد خبر: ۱۳۳۴۲۹
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
ویدئو جدیدی از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty | مبارزه با باس فایت
GameSpot ویدئویی ۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty، ساخته جدید استودیو «تیم‌نینجا» منتشر کرده که شامل مبارزه در یک منطقه جدید و باس‌فایت آن است.

به گزارش شهرآرانیوز - بازی Wo Long: Fallen Dynasty، ساخته جدید استودیو Team Ninja اواخر سال جاری در اسفند ماه منتشر می‌شود و پیش‌نمایش‌های جدیدی از این عنوان منتشر شده است. GameSpot اخیراً ویدئویی ۸ دقیقه‌ای را آپلود کرده که یک منطقه جدید پر از خارپشت‌های کشنده را به نمایش می‌گذارد.

برخلاف نسخه دمو که برای مدتی محدود در دسترس قرار گرفته بود، بازیکنان می‌توانند آزادانه اسپل‌های Wizardry را با عناصر مختلف تجهیز کنند. شما می‌توانید یک اسلحه را با Lightning مسحور کنید، با Fire آسیب وارد کنید و خیلی موارد دیگر. نکته برجسته ویدئو، مبارزه با باس Fengxi، یک گراز شیطانی بزرگ است که حمله می‌کند، به اطراف می‌پرد و بازیکن را با بدنش له می‌کند.

این بازی در چین فئودالی جریان داشته و شما نقش یک سرباز بی‌نام را برعهده دارید. استودیو همچنین یک سیستم اخلاقی نیز برای Wo Long: Fallen Dynasty توسعه داده تا وزن بیشتری به تصمیمات شما دهد. مدت زمان لازم برای اتمام این بازی ۴۰ ساعت است، اما پس از آن چالش‌های در مقابل بازیکنان قرار داده خواهد شد

اگر از الان Wo Long: Fallen Dynasty را پیش خرید کنید، زره Zhuqye برای شما بازخواهد شد. همچنین با خرید بازی در دو هفته اول عرضه زره Baihu در دسترس شما قرار می‌گیرد. باید اشاره کنیم که این بازی حاصل همکاری فومیهیکو یاسودا، تهیه‌کننده Nioh و ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده بلادبورن است.

Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود. این عنوان همچنین از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->