ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم
سرخط خبرها

سرعتکاه‌های منطقه ۴ مشهد سه بعدی می‌شوند

  • کد خبر: ۱۳۴۳۲
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
سرعتکاه‌های منطقه ۴ مشهد سه بعدی می‌شوند
شهردار منطقه ۴ مشهد گفت: جایگزین کردن سرعتکاه‌های اضافه معابر این منطقه با سرعتکاه‌های سه بعدی در دستور کار است.
به گزارش شهرآرا نیوز، غلامرضا غلامی زه آب، در جلسه کارگروه بررسی عملکرد شهرداری منطقه ۴ جهت پیگیری پیام‌های مرکز ۱۳۷ که با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، از سال‌های گذشته، پل ارتباطی مورد اعتماد شهروندان و زائران با مدیریت شهری بوده است که با اقدام جدید این مرکز در اتصال سامانه سجا به گام، انقلابی در پاسخگویی به درخواست‌های شهروندی ایجاد شده و رضایتمندی شهروندان افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود، افزود: در حوزه درخواست‌های برخی از شهروندان برای نصب سرعتکاه در معابر، باید این نکته را بیان کرد که موافق افزایش سرعتکاه‌ها در معابر نیستیم.
وی ادامه داد:، زیرا علاوه بر ایجاد مشکل برای خودرو‌های شهروندان، مشکلات جدی برای خودرو‌های امدادی آتش نشانی و اورژانس ایجاد کرده و زمان رسیدن به صحنه را افزایش می‌دهد.
وی گفت: به دنبال کاهش سرعتکاه‌های اضافه سطح معابر و اجرای سرعتکاه‌های سه بعدی هستیم.
غلامی ادامه داد: آسفالت معابر سطح منطقه با قوت انجام شده و به جرات می‌توان گفت کمتر زمین متعلق به شهرداری در این منطقه می‌توان یافت که آسفالت نشده باشد.
به نتیجه رسیدن ۶۵ درصد درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در منطقه ۴
در ادامه این نشست، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: اتصال سامانه سجا به گام، اتفاق مبارکی است که نشان می‌دهد پاسخگویی به پیام‌های مردمی ۱۳۷، سرعت یافته است.
وی با اشاره به آمار ۱۰۰ درصدی شهرداری منطقه ۴ در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در آذرماه سال جاری، خاطرنشان ساخت: ۶۵ درصد درخواست‌های شهروندان در همین مدت، توسط همکاران این منطقه، پیگیری و به نتیجه رسیده است.
رمضانی فرخد افزود: ۱۳۷، جبهه اول ارتباط با مردم است لذا لازم است با تقویت هر چه بیشتر این مرکز، اطلاعات همه طرح‌ها و پروژه‌های مدیریت شهری، قبل از اجرا، به این مرکز اطلاع رسانی شود تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه، مدیران شهرداری منطقه ۴ و مسئولان واحد‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به بحث و تبادل نظر و همچنین پرسش و پاسخ پرداختند تا با حل مسائل موجود، تدوین و تغییر فرایند‌ها و ارائه راهکارها، پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان تسریع یابد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->