حزب‌الله لبنان با صدور پنج بیانیه از هدف قراردادن پایگاه‌ها و نظامیان ارتش اشغالگر خبرداد بمباران شمال غزه ۳۰ شهید و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشت (۱۵ مهر ۱۴۰۳) اعلام گزینه نهایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی برای استانداری به وزیر کشور پیام تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت و مردم بوسنی و هرزگوین حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان | تهدید مردم به تخلیه خانه‌هایشان+فیلم اطلاعیه هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران تکذیب شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آخرین خبر‌ها از سرنوشت هاشم صفی الدین سخنگوی وزارت خارجه: منطقه باید قدردان فداکاری‌های سوریه در مصاف با تروریسم باشد عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد یک فرمانده حماس در لبنان به شهادت رسید (۱۴ مهر ۱۴۰۳) ضعف رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپاد‌های مقاومت عراق ضاحیه بیروت دوباره تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله به شهرک «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی
سرخط خبرها

رویترز مدعی حمله روسیه از خاک بلاروس به اوکراین شد

  • کد خبر: ۱۳۸۸۲۵
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
رویترز مدعی حمله روسیه از خاک بلاروس به اوکراین شد
رسانه غربی مدعی شد احتمال حمله روسیه به اوکراین از خاک بلاروس وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، دولت بلاروس در بحبوحه جنگ میان روسیه و اوکراین، تمرکز نیروها و تجهیزات نظامی را در مرزهای خود در دستور کار قرار داد.

بنا به گزارش رویترز، بلاروس در نظر دارد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تجهیزات و نیروهای نظامی خود را تحت عنوان یک رزمایش ضد تروریسم جابجا کند. رویترز با یادآوری اینکه این تازه ترین اقدام نظامی بلاروس این شبهه را ایجاد کرده است که روسیه ممکن است حمله جدیدی به اوکراین از کشور بلاروس، به عنوان متحد خود صورت دهد.

خبرگزاری دولتی بلتا روز چهارشنبه نیز به نقل از شورای امنیت بلاروس اعلام کرد: در این مدت قرار است تجهیزات نظامی و کادر نیروهای امنیت ملی بلاروس جابجا شود. شورای امنیت ملی بلاروس اشاره به محل جابجایی این نیروها نکرد.

در گزارش رویترز آمده است که در آستانه این رزمایش، تردد شهروندان بلاروسی در امتداد جاده ها و مناطق عمومی خاص محدود خواهد شد. همچنین هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه کدام مناطق تحت تأثیر این رزمایش قرار خواهند گرفت یا خود رزمایش نظامی به چه شکل برگزار می شود، اعلام نشده است.

ادعاهای رویترز در این باره در حالی عنوان می شود که پیشتر بلاروس اعلام کرده که وارد جنگ در کشور اوکراین نخواهد شد. «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس پیش از این با اشاره به تهدیدات کی یف و غرب برای بلاروس، به نیروهای نظامی این کشور دستور داده بود تا به طور مشترک با نیروهای روسیه در نزدیکی مرز اوکراین مستقر شوند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->