قدمت تونل تاریخی میدان ده دی تقریبا ۱۰۰ ساله است تونل تاریخی در میدان ده دی مشهد آماده بازدید خواهد شد گذری بر تاریخ و پیشینه روستایی بسیار قدیمی در شرق مشهد | ردپای قزاق‌ها در «پاوا» ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای بانوان مشهدی در شورای ششم انجام حدود ۱۶۰ میلیون سفر با اتوبوس، در شش‌ماهه ابتدایی امسال در مشهد برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای بومی‌سازی قطعات متروی مشهد نرخ‌نامه ۱۴۰۳ پارکینگ‌های طبقاتی روباز و دارای‌سقف در مشهد اعلام شد مدیریت شهری مشهد پای‌کار برگزاری شایسته دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر است ترافیک پرحجم در میدان‌های جمهوری اسلامی و فلسطین و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۹ مهر ۱۴۰۳) پاسخی برای ممنوعیت چادر زدن در سطح شهر مشهد | شهرداری در بوستان غدیر میزبان زائران است ساخت جمعه بازار خودروی مشهد تا پایان دوره ششم مدیریت شهری فقر در اعتبارات حوزه آبخیزداری شهرستان مشهد رفع چالش‌های اجرایی در حریم مسیل‌های شهر مشهد علت آلودگی هوای امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) مشهد چیست؟ هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۹ مهر ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: خدمات شهرداری ویترین خدمات نظام جمهوری اسلامی است + فیلم مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا: «مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا(ع) است + فیلم اجتماع بزرگ «حزب الله زنده است» در مشهد برگزار شد + فیلم ویدئو | اجتماع بزرگ مردمی «حزب الله زنده است» در مشهدمقدس (۸ مهر ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | درخواست شهروند مشهدی برای احداث جمعه بازار + پاسخ منشأ آلودگی هوای امروز مشهد فعالیت ۲ کانون خارجی گردوغبار است (۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تخصیص اتوبوس و انتشار اوراق مترو برای مشهد در اولویت قرار دارد

  • کد خبر: ۱۴۰۳۹۳
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تخصیص اتوبوس و انتشار اوراق مترو برای مشهد در اولویت قرار دارد
جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تخصیص اتوبوس به شهر مشهد و انتشار اوراق مترو در اولویت قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود نصرتی در گفت‌وگوی اختصاصی با شهرآرانیوز درباره واگذاری اتوبوس، ون و تاکسی اظهار کرد: برای راننده‌ها قرار است بهره‌برداری از اتوبوس‌ها و ون‌ها به شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر شکل بگیرد و بهره‌برداری از این ناوگان‌ها به‌صورت استخدام راننده و مالکیت در شهردرای‌ها نباشد. بهره‌بردار همه امکانات باید شرکت‌های حمل‌ونقل باشند و راننده‌ها بخش‌هایی از شرکت حمل‌ونقل خصوصی باشند.

وی خاطرنشان کرد: مکانیزم این است که هر شرکتی که در هر استانی می‌خواهد شروع به فعالیت کند، اگر صد دستگاه اتوبوس می‌خواهد تحویل یک شرکت بدهد، باید صد عضو داشته باشد و برای به‌روزنگهداشتن آن اتوبوس یا ون متعهد باشد.

نصرتی تصریح کرد: خوشبختانه شهر مشهد باتوجه‌به شرایط ویژه‌ای که دارد، بین ۹ کلان‌شهری که ما در وزارت کشور کار مترو را انجام می‌دهیم، در اولویت قرار دارد. امسال برای دو خط مدنظر مترو مشهد انتشار اوراق را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین تخصیص اتوبوس‌های شهر مشهد در اولویت است و در برنامه کوتاه‌مدت به شهرداری مشهد تحویل خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->