حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری برگزاری دهمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی (۶ دی ۱۴۰۳) کاسب قدیمی محله سرشور: ما وسط تاریخ مشهدیم شهردار مشهد مقدس: ۴۵ کلان‌پروژه در‌حال‌اجرا تا پایان دوره ششم مدیریت شهری، به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات شورای شهر درخصوص تسهیل زیست عفیفانه بانوان، قابل‌دفاع است | مدیریت شهری در بحران سرما، عملکرد ارزشمندی داشت ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به شهر مشهد رعایت نمی‌شود | وقتی کامیون‌ها قوانین را زیر چرخ هایشان له می‌کنند افزایش سرمایه شهرداری مشهد در بانک شهر مروری بر وضعیت پایگاه‌های چندمنظوره شهرداری مشهد به بهانه روز ایمنی در برابر زلزله | پناهگاهی برای روزهای بحرانی ضرورت نظارت بر ساخت‌و‌ساز‌ها برای داشتن شهری ایمن و مقاوم صدور بیش از ۵۴۶ هزار مجوز بهره‌برداری از غرفه‌‌بازار‌های سیار شهرداری مشهد
سرخط خبرها

تخصیص اتوبوس و انتشار اوراق مترو برای مشهد در اولویت قرار دارد

  • کد خبر: ۱۴۰۳۹۳
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
تخصیص اتوبوس و انتشار اوراق مترو برای مشهد در اولویت قرار دارد
جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تخصیص اتوبوس به شهر مشهد و انتشار اوراق مترو در اولویت قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود نصرتی در گفت‌وگوی اختصاصی با شهرآرانیوز درباره واگذاری اتوبوس، ون و تاکسی اظهار کرد: برای راننده‌ها قرار است بهره‌برداری از اتوبوس‌ها و ون‌ها به شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر شکل بگیرد و بهره‌برداری از این ناوگان‌ها به‌صورت استخدام راننده و مالکیت در شهردرای‌ها نباشد. بهره‌بردار همه امکانات باید شرکت‌های حمل‌ونقل باشند و راننده‌ها بخش‌هایی از شرکت حمل‌ونقل خصوصی باشند.

وی خاطرنشان کرد: مکانیزم این است که هر شرکتی که در هر استانی می‌خواهد شروع به فعالیت کند، اگر صد دستگاه اتوبوس می‌خواهد تحویل یک شرکت بدهد، باید صد عضو داشته باشد و برای به‌روزنگهداشتن آن اتوبوس یا ون متعهد باشد.

نصرتی تصریح کرد: خوشبختانه شهر مشهد باتوجه‌به شرایط ویژه‌ای که دارد، بین ۹ کلان‌شهری که ما در وزارت کشور کار مترو را انجام می‌دهیم، در اولویت قرار دارد. امسال برای دو خط مدنظر مترو مشهد انتشار اوراق را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین تخصیص اتوبوس‌های شهر مشهد در اولویت است و در برنامه کوتاه‌مدت به شهرداری مشهد تحویل خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->