خلاصه بازی تیم‌ ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین + فیلم نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آرژانتین در جام جهانی فوتسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل اول افغانستان به آرژانتین در جام جهانی فوتسال (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ۳۸ هزار دختر کلاس هفتم در افغانستان دیگر اجازه رفتن به مدرسه را ندارند پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر آرژانتین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین چرا طالبان حاضر به اجرای کمپین فلج‌اطفال در قندهار نیستند؟ طرح لایحه سازمان ملی مهاجرت به زودی تقدیم صحن مجلس می‌شود تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آرژانتین در جام جهانی ازبکستان ایرانی‌ها، در کنار روسی‌ها و چینی‌ها، بیشترین گردشگران افغانستان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها: هیچ عذری در عدم جذب دانشجویان غیرایرانی پذیرفته نیست ویدئو | خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل ششم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) | شاگردان مرتضایی امیدوار به صعود ویدئو | گل پنجم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل چهارم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل سوم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل دوم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو | گل اول افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر آنگولا در جام جهانی فوتسال ازبکستان (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آنگولا در جام جهانی ازبکستان
سرخط خبرها

مرزهای مشترک ایران و افغانستان با تجهیزات الکترونیکی رصد می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۱۹۳۸
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
مرزهای مشترک ایران و افغانستان با تجهیزات الکترونیکی رصد می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: نقاط مرزی مشترک خراسان رضوی با کشورهای همسایه با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مجهز کنترل می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: نیروهای مسلح بیشتر نقاط مرزی مشترک خراسان رضوی با کشورهای همسایه را با تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی مجهز کنترل می‌کنند و این امکانات همواره به روزرسانی می‌شود.

سید هادی طباطبایی در سفر به تایباد و بازدید از مرزهای مشترک ایران و افغانستان اظهار کرد: نیروهای مسلح با تمام قوا به صورت شبانه‌روزی برای برقراری امنیت در مرزهای مشترک ایران و افغانستان تلاش می‌کنند. در حال حاضر تمام مرزهای شرقی در امنیت کامل است.

طباطبایی بیان کرد: در بیش از ۸۰ درصد مرزهای استان زیرساخت‌های لازم فراهم شده و در آن مناطقی هم که اندک مشکلاتی وجود دارد، به دنبال تسریع در تامین تجهیزات مدرن هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تقویت روابط دیپلماتیک در مرزهای استان خاطرنشان کرد: بعد از استقرار گروه طالبان در افغانستان، مشکلات در ۲ سوی مرزهای ایران و کشور همسایه رقم خورد که البته با روابط دیپلماتیک این کاستی‌ها به حداقل رسیده است.

در این سفر فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان تایباد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی را همراهی کردند.

بازدید از پاسگاه‌های مرزی نیروهای مرزبانی و ارتش از دیگر برنامه‌های سفر سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به تایباد و مرز دوغارون بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->