عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محمود حکیمی در بیمارستان جدیدترین اپرای «پرواز همای» روی صحنه + جزئیات روز سینما تبریک ندارد! سینماگران چقدر امنیت شغلی دارند؟ فراخوان سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان‌رضوی منتشر شد اکران «شه‌سوار» در سینما آغاز شد تجلیل از ستارگان مطرح در جشن تورنتو ۲۰۲۴ برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز وضعیت سینمای ایران از نگاه بابک‌ خواجه‌پاشا، کارگردان «در آغوش درخت» پیشنهاد‌هایی برای قرار گرفتن بلیت سینما در بسته تفریحی خانواده‌ها یک چهارچوب شکنی هنرمندانه در گالری «هنگام» «بشوی اوراق اگر هم درس مایی» | یادی از برخی استادان فرهنگ و ادبیات که در شاعری نیز دستی داشتند «علیرضا طبایی» راهی خانه ابدی شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) «جشن مهر سینما» در خراسان‌رضوی موسم قدرشناسی از هنرمندان سینمایی استان است «نظم» جشنواره فیلم زوریخ را افتتاحیه می‌کند «پری صابری»، کارگردان تئاتر، درگذشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + علت فوت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی سینما
سرخط خبرها

جروبحث تند «جانی دپ» با کارگردان «ژان دو باری»

  • کد خبر: ۱۴۲۳۳۳
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
جروبحث تند «جانی دپ» با کارگردان «ژان دو باری»
جانی دپ در دوران فیلمبرداری پروژه تازه سینمایی خود «ژان دو باری» با کارگردان فیلم بشدت جروبحث داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ او در این فیلم در نقش «پادشاه لوئی پانزدهم» ظاهر شده است. در گزارش‌ها آمده است که او سرصحنه فیلم جروبحث‌های تندی با کارگردان و بازیگر فیلم مای‌وین داشته است.

فیلم تازه و رمانتیک تاریخی جانی دپ به روابط عاشقانه شاه فرانسه می‌پردازد و اولین نقشی است که دپ پس از شکایت و دادگاه وی علیه همسر سابقش امبر هرد ایفا می‌کند.

در مصاحبه اخیر، برنارد مونتیلد، مفسر فرانسوی شو بیز فاش کرد که بازیگر دزدان دریایی کارائیب با مای‌وین مشاجره‌های متعددی داشت، به خصوص به خاطر زمان‌بندی فیلمبرداری. «جانی دپ وقتی سر صحنه می‌آید یک بازیگر عالی است... با این تفاوت که گاهی گروه ساعت ۶ صبح آماده است و هیچکس نمی‌آید. بنابراین، پس از آن، کارگردان عصبانی می‌شود و روز بعد، این مای وین است که نمی‌آید و جانی دپ حاضر است.. عصبانیت پیش می‌آید. آن‌ها جروبحث‌شان شد.»

مای‌وین نقش مقابل جانی دپ را علاوه بر کارگردانی برعهده دارد. «ژان دوباری» نخستین فیلم دپ پس از فیلم «میناماتا» در سال ۲۰۲۰ است.

او از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» و «جانوران شگفت‌انگیز» به دلیل پرونده‌هایی که با همسر سابقش امبر هرد داشت و اتهاماتی که به او زده بود، کنار گذاشته شد.

منبع: دنیای تصویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->