به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیلزاده اظهار کرد: پیام و شعار محوری امسال، برگرفته از وصیتنامه حاج قاسم، «جان فدا» نام گرفته است و لذا برهمین اساس، اکرانهایی در سطح شهر داشتهایم.
وی افزود: بخش دیگری از اکرانهای شهری به موضوع سبک زندگی سردار دلها، به ویژه احترام به پدر و مادر اختصاص یافته و تصاویری از این شهید والامقام با قسمتهایی از وصیتنامه ایشان، به دستخط خودش، اکران میشود.
اسماعیلزاده تشییع شهید سلیمانی و محوریت جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعات مورد توجه قرار گرفته در اکرانهای شهری عنوان کرد و افزود: در مجموع، ۴۳ قاب، ۱۲ طرح بیلبورد و استرابورد و ... اکران شده است.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از تولید دومین نسخه شهرآرا مترو، ویژه سردار شهید سلیمانی خبرداد و گفت: این نسخه با همکاری موسسه "شهرآرا" تولید شده و به زودی شاهد رونمایی از آن در فضایی رسمیتر خواهیم بود.
اسماعیلزاده با اشاره به مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهردری مشهد مقدس با حوزه هنری استان خراسان رضوی، تصریح کرد: برهمین اساس، نمایش «معبری به آسمان» درحال حاضر در حوزه هنری اجرا شده که تا ۱۷ دیماه ادامه خواهد داشت.
وی مهمترین بخش فعالیتها را مشارکت با تشکلهای شهری عنوان کرد و گفت: ۲۵۵ مدرسه عضو باشگاه «مدرسه به وسعت شهر»، ۵۰۰ مدرسه و ۵۰۰ تشکل مردمی از طریق سایت FARHANGUP.COM میتوانند از تسهیلات یک تا ۵۰۰ هزار تومانی ویژه خرید محصولات و خدمات این سایت بهره بگیرند.