سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون سازمان ملل: ممنوعیت وضع شده برای زنان و دختران افغانستان لغو شود

  • کد خبر: ۱۴۳۹۷۴
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
معاون سازمان ملل: ممنوعیت وضع شده برای زنان و دختران افغانستان لغو شود
مارکس پوتزل، معاون فرستاده ویژه‌ی سازمان ملل در افغانستان، در دیدار با ندا محمد ندیم، سرپرست وزارت تحصیلات عالی خواهان لغو ممنوعیت‌های وضع شده بر زنان و دختران شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ (یوناما) یا نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان در رشته تویتی امروز شنبه (۱۷ دی) از دیدار مارکس پوتزل، معاون فرستاده سازمان ملل در افغانستان با مولوی ندا محمد ندیم، سرپرست وزارت تحصیلات عالی کشور خبرداده است.
 
در این دیدار معاون فرستاده‌ی سازمان ملل از سرپرست وزیر تحصیلات عالی خواسته است که محدودیت‌های وضع شده بر زنان را لغو کند.
 
پوتزل همچنین گفته است که ممنوعیت تحصیل زنان و کار با نهاد‌های غیردولتی توسط امارت اسلامی به همه مردم افغانستان آسیب می‌رساند.
 
پیش از این نیز پوتزل با شمار از مقام‌های بلند پایه امارت اسلامی دیدار و در رابطه با اوضاع جاری کشور گفتگو کرده بودند.
 
پوتزل درحالی با سرپرست وزارت تحصیلات عالی دیدار می‌کند که این وزارت چندی پیش با صدور حکمی تحصیل دختران را تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام کرد.
 
 امارت اسلامی اما تا کنون در رابطه با این دیدار چیزی نگفته است.

منبع: صدای افغان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->