لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود
سرخط خبرها

جزئیات تمدید دورکاری ادارات خراسان شمالی در هفته آخر دی

  • کد خبر: ۱۴۵۰۸۱
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
جزئیات تمدید دورکاری ادارات خراسان شمالی در هفته آخر دی
مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت: دورکاری کارمندان و تعطیلی مراکز آموزشی در هفته آتی (۲۴ و ۲۵ دیماه جاری) به‌دلیل افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز در استان تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد تقی ولیان اظهار کرد: با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهاد‌های عمومی در روز‌های شنبه و یکشنبه (۲۴ تا ۲۵دیماه) هفته آتی دور کار شدند.

وی افزود: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفا حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و امتحانات دانشگاه‌ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود.

ولیان تصریح کرد: همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحد‌های کشیک در این ۲ روز فعال است.

وی از مردم خواست تا با رعایت مصرف گاز و صرفه جویی سبب پیشگیری از افت فشار یا قطع گاز و سهولت گازرسانی به همه مناطق استان شوند.

پیش از این کارمندان اداره‌های استان در راستای افت شدید دما و صرفه جویی در مصرف گاز از روز سه شنبه (۲۰ دیماه) سالجاری به مدت سه روز دور کار شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->