جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۲۷ شهروند مشهدی بر اثر تصادف در دی ماه ۱۴۰۱ جان باختند

  • کد خبر: ۱۴۷۹۳۵
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
۲۷ شهروند مشهدی بر اثر تصادف در دی ماه ۱۴۰۱ جان باختند
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از فوت ۲۷ شهروند مشهدی بر اثر تصادفات در دی‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علیرضا رحیمی اظهار داشت: در دی‌ماه امسال متاسفانه ۲۷ شهروند مشهدی بر اثر تصادفات فوت کردند که ۲۲ نفر مرد و ۵ نفر زن بودند.

وی افزود: ۵ نفر موتورسوار، ۱۶ نفر عابرین پیاده و ۶ نفر هم سرنشین، راننده خودرو بودند که در تصادفات دی‌ماه جان خود را از دست دادند. ۸ نفر از فوتی‌های عابرین پیاده بالای ۶۰ سال سن و ۴ نفر از رانندگان موتورسیکلت زیر ۴۰ سال سن داشتند.

رحیمی تصریح کرد: در تصادفات منجر به جرح در سال جاری شاهد ۸۸۷ فقره وقوع تصادفات منجر به جرح در شهر مشهدمقدس بودیم که حاصل ۸۸۷ وقوع ۹۵۷ مصدوم در این تصادفات بودند که نسبت به سال گذشته یک درصد در تعداد مصدومین افزایش داشتیم.

سرهنگ حسین میش‌مست، رئیس پلیس‌راه استان خراسان رضوی نیز در این خصوص اظهار داشت:در دی‌ماه امسال ۴۰ فقره تصادف در جاده‌های خراسان رضوی به وقوع پیوسته است که در این حوادث متاسفانه ۵۳ نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در دی‌ماه امسال علاوه بر تصادفات منجر به فوت، ۴۹۰ فقره تصادف جرحی و ۶۷۵ مجروح و ۴۲۰ تصادف خسارتی نیز در سطح جاده‌های خراسان رضوی شاهد بودیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->