آغاز اکران آثار منتخب هجدهمین جشنواره سینما حقیقت در سینما ویلاژتوریست مشهد + جدول اکران پوستر جشنواره چهل و سوم فیلم فجر اصلاح می‌شود آغاز فصل دوم برنامه برمودا + زمان پخش یک خبرنگار تئاتر درگذشت + علت اختتامیه بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خراسان رضوی برگزار شد همه چیز درباره فصل دوم بازی مرکب ( اسکوییدگیم ) + بازیگران و تریلر و خلاصه داستان هوش مصنوعی باید در خدمت هنر باشد | گفت‌و‌گو با علیرضا بهدانی، هنرمند برجسته خراسانی هوران؛ اولین رویداد گفت‌و‌گو محور بانوان رسانه در مشهد| حضور بیش از ۵۰ صاحب‌نظر در حوزه زنان+ویدئو نگاهی به آثاری که با شروع زمستان در سینما‌های کشور اکران می‌شوند شهر‌های مزین به کتاب | معرفی چند شهرِ کتاب در جهان که هرکدام می‌تواند الگویی برای شهرهای ما باشد معرفی اعضای کارگروه حقوقی معاونت هنری وزارت ارشاد + اسامی واکنش علی شادمان، بازیگر سینما و تلویزیون، به رفع فیلترینگ + عکس چرا فیلم علی حاتمی پوستر فجر شد؟ صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳ فیلم‌های آخرهفته تلویزیون (۶ و ۷ دی ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان پوستر چهل و سومین جشنواره فیلم فجر را ببینید + عکس «فراهان» با نوای اصیل ایرانی در مشهد روی صحنه می‌رود
سرخط خبرها

مخاطبان پردیس سینمایی هویزه از «سینما متروپل» می گویند

  • کد خبر: ۱۵۰۲۱۳
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
مخاطبان پردیس سینمایی هویزه از «سینما متروپل» می گویند
آخرین اکران بیستمین جشنواره فجر مشهد به فیلم «سینما متروپل» اختصاص یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس جدول اکران فیلم‌های بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد، آخرین اکران در پردیس سینمایی هویزه به فیلم «سینما متروپل» ساخته «محمدعلی باشه آهنگر» اختصاص یافت. فیلمی که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر توانست جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به خود اختصاص دهد. همین موضوع هم باعث شد از ساعتی قبل از اکران فیلم، ورودی سالن اکران فیلم، مملو از جمعیت باشد. اما در پایان فیلم، مخاطبان نظرات متفاوتی درباره آن داشتند و فیلم نتواسته بود آنگونه که پیش بینی می‌شد، جمعی از مخاطبان را راضی کند.

 



فیلم کشدار و طولانی بود

یکی از مخاطبان اعتقاد دارد که بخشی از فیلم اضافی بود و کارگردان بدون هیچ توجیه و دلیلی، این فیلم را کشدار کرده بود. او می‌گوید: مدت زمان ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه برای این فیلم بسیار زیاد بود. فیلم را حداکثر می‌شد در نیمی از این زمان جمع کرد و بسیاری از صحنه‌ها و نما‌ها اضافی بود.

مخاطب دیگری اعتقاد دارد که پایان بندی فیلم تقریبا از اواسط آن قابل پیش ببنی بوده و می‌گوید: می‌توانستم حدس بزنم که پایان فیلم با شهادت دو سوژه اولیه فیلم به پایان می‌رسد. فقط در نوع این پایان بندی، کارگردان سعی کرده بود کمی خلاقیت بروز دهد که به نظر اصلا موفق نبود.

اما مخاطب دیگری اعتقاد دارد که اینگونه فیلم‌ها که با نگاهی متفاوت به موضوع دفاع مقدس می‌پردازد، می‌تواند از بسیاری از کار‌های شعاری و سطحی برای مخاطبان نوجوان و جوان تاثیر بیشتری داشته باشد. او می‌گوید: رشادت‌های مدافعان وطن باید برای نسل‌های آینده روایت شود و اتفاقا زبان متفاوت این فیلم می‌تواند در این زمینه تاثیر مثبت داشته باشد.

مخاطب دیگری اعتقاد دارد که این فیلم نسبت به برخی از فیلم‌های حاضر در همین جشنواره، چندان فیلم شاخصی نبوده و اتفاقا یک فیلم معمولی بوده است. او می‌گوید: واقعا متوجه نمی‌شوم چرا جایزه بهترین فیلم جشنواره به این فیلم اختصاص یافت. در حالی که فیلم‌های «غریب» و حتی «شماره ۱۰» به مراتب شایستگی بیشتری برای کسب این جایزه داشتند.

یک سوژه خوب با یک متن و پایان بندی متوسط

مخاطب دیگری می‌گوید: کارگردان سوژه خوبی را انتخاب کرده بود. اما به دلیل مشکلات متن فیلم، نتوانست به خوبی آن را به تصویر بکشد. در نهایت هم با یک پایان بندی متوسط کار را به پایان رساند. ضمن این که ریتم فیلم به نسبت آنچه از سوژه انتظار می‌رفت، کند بود و فیلم هم بسیار خسته کننده بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->