عضو ارشد حماس: غزه گورستان متجاوزان خواهد شد مخبر با نخست‌وزیر عراق در بغداد دیدار کرد حمله انصارالله یمن به کشتی یونانی در دریای سرخ سه اولویت اصلی وزارت امور خارجه چیست؟| تاکید عراقچی بر تغییر برجام درخواست تحریم رژیم صهیونیستی از سوی یک مقام ارشد سازمان ملل تاکید عراقچی بر حمله قطعی ایران به رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳) فوری| صدای چند انفجار در حمص سوریه شنیده شد (۲ شهریور ۱۴۰۳) انفجار بمب و هلاکت یک نظامی صهیونیست در غزه| ۱۲ نظامی دیگر زخمی شدند(۲ شهریور ۱۴۰) حملات موشکی بی امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳) اعلام آمادگی آمریکا برای اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳) تظاهرات میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه و مقاومت (۲ شهریور ۱۴۰۳) تجاوز دوباره نیرو‌های آمریکا و انگلیس به خاک یمن (۲ شهریور ۱۴۰۳) ارمنستان از مواضع ایران قدردانی کرد گفتگوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وزیر دفاع آمریکا برای مقابله با پاسخ ایران تاکید عراقچی بر تداوم حمایت ایران از دولت، مردم و مقاومت لبنان در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی وزیر کشور: تعامل مسئولان ایران و عراق در عالی‌ترین سطوح جریان دارد شهادت سه رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس (۲ شهریور ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: ولایت‌پذیری در عمل و خستگی‌ناپذیری در خدمت، الگوی رفتاری دولت باشد پیام سرلشکر باقری به وزیر دفاع حملات موشکی حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی (۲ شهریور ۱۴۰۳) ۱۴ تروریست داعشی در ۴ استان کشور دستگیر شدند (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روسیه: اوکراین توان نظامی برای حمله به کریمه را ندارد

  • کد خبر: ۱۵۲۰۶۲
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
روسیه: اوکراین توان نظامی برای حمله به کریمه را ندارد
رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه می‌گوید اوکراین برخلاف تبلیغاتی که به راه انداخته، توان نظامی برای حمله به شبه جزیره کریمه را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه قابلیت نظامی اوکراین برای هدف قرار دادن شبه جزیره کریمه را زیر سوال برد.

«آندری کارتاپولوف» رئیس کمیته دفاعی دومای روسیه امروز شنبه اعلام کرد که اوکراین امروز ظرفیت عملیات نظامی برای تصرف کریمه را ندارد، با این حال تبلیغات اوکراین بر خلاف واقعیت موجود ساخته شده است.

این مقام ارشد دومای روسیه در عین حال یادآور شد که در این راستا روسیه باید شرایط را به دقت زیر نظر داشته باشد و به هرگونه اقدام تحریک آمیز پاسخ سخت دهد.

کارتاپولوف تاکید کرد که در صورتی که شرکای سابق روسیه، موشک‌های دوربرد در اختیار اوکراین قرار دهند، قطعاً کی یف به استفاده از آن‌ها روی خواهد آورد.

پیش از این ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به طور علنی از آماده‌سازی کی‌یف برای حمله به کریمه و خارج کردن این شبه‌جزیره از قلمرو روسیه خبر داد.

زلنسکی درباره این حمله گفته است: ما در حال تدارک اقدامات نظامی و آماده‌سازی آن هستیم. از لحاظ روانی همین حالا هم آماده‌ایم. از لحاظ فنی هم مهیا هستیم و تسلیحات، یگان‌ها و انواع و اقسام واحد‌های تهاجمی را آماده و نه تنها در اوکراین، بلکه افرادی را برای آموزش به سایر کشور‌ها اعزام کرده‌ایم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->