بروز اختلالات خواب در ۴۷ درصد از زنان یائسه تاکید معاون رئیس جمهور بر نقش زنان در مدیریت تعادل بین کار و زندگی مهار آتش سوزی در «پارک ملی تندوره» درگز خراسان رضوی پس از ۸ ساعت تقدیر دهه هشتادی‌های مشهد از «وعده صادق ۲» پاسداران انقلاب اسلامی کشف جسد جوان افغان در جنوب تهران برخورد پراید با تیر چراغ برق در بلوار نماز مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) قتل خونین میهمان همسایه به بهانه یک پیاله ترشی زنجیره آسیب‌ها و آنچه سرقت را در راس بزه‌ها قرار می‌دهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در چهارراه مجلسی مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند
سرخط خبرها

دردسر‌های زن معتاد در خانه مرد پولدار تهرانی

  • کد خبر: ۱۵۴۰۷۵
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
دردسر‌های زن معتاد در خانه مرد پولدار تهرانی
زن جوان می‌گوید به دلیل اعتیاد به مواد مخدر از شوهرش جدا شد و در خانه‌های مردم کار می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سودابه متهم است به عنوان پرستار سالمند وارد خانه مرد ثروتمندی شده و از منزل او سرقت کرده است.

سودابه از زندگی‌اش می‌گوید:

*چرا سرقت کردی؟

من سرقت نکردم، فقط می‌خواستم آثار درگیری را از بین ببرم.

*متهم هستی از خانه مردی که توانایی راه رفتن و کار کردن ندارد پول و دلار و تلفن همراه دزدیده‌ای؛ اگر سرقت نکرده‌ای چرا چنین اتهامی به تو وارد شده است؟

پولی که می‌گویند من برداشتم به اندازه دستمزدم بود. تلفن را هم برداشتم که معلوم نشود مرد به پلیس زنگ زده و نتواند به کسی خبر بدهد. از دلار‌ها هم خبر نداشتم. نمی‌دانستم داخل کیفی که موبایل هست دلار هم هست.

*درگیری به چه دلیل بود؟

من دو ماه بود در خانه مردی کار می‌کردم که توانایی راه رفتن نداشت. غذا درست می‌کردم و کار‌های خانه را انجام می‌دادم. دو پسر داشت که پسر‌ها هم با خودش زندگی می‌کردند، قبل از آمدن پسر‌ها من می‌رفتم. در این مدت بار‌ها مرد تنها با من دعوا کرده بود. او مرتب از من ایراد می‌گرفت و می‌گفت غذای بد می‌پزم، این آخری هم فکر می‌کرد سم در غذا ریخته‌ام. می‌خواست به پلیس زنگ بزند من هم از ترس گوشی را سرقت کردم.

*چرا سرقت کردی، می‌توانستی موضوع را به خانواده‌اش اطلاع بدهی و بروی.

می‌ترسیدم پسرهایش هم طرف پدرشان را بگیرند، ضمن اینکه نمی‌خواستم موضوع به پلیس بکشد.

*چرا؟

چون من اعتیاد داشتم. مواد می‌کشیدم و مرد معلول هم این موضوع را فهمیده بود و به همین خاطر به من گیر می‌داد. او می‌گفت در خانه بو می‌آید، من زیر بار نمی‌رفتم، چون اگر قبول می‌کردم اخراج می‌شدم.

*چه مدت است مواد می‌کشی؟

هشت سال.

*چرا ترک نکردی؟

فرصتی برای ترک نبود. مواد کشیدن من به کسی آسیبی نمی‌زند، من اصلاً با آن مرد کاری نداشتم.

*خانواده داری؟

دو دختر دارم که با پدرشان زندگی می‌کنند.

*کی از همسرت جدا شدی؟

چندین سال است که جدا شده‌ام، وقتی شوهرم فهمید معتاد هستم من را طلاق داد و بچه‌ها را با خودش برد.

*خرج زندگی‌ات را چطور تامین می‌کردی؟

با کار کردن در خانه‌های مردم زندگی می‌گذرانم.

*به دنبال جلب رضایت هستی؟

چندین بار با پسران مرد شاکی تماس گرفتم جواب تلفنم را نمی‌دهند. واقعاً نمی‌دانم چه کنم، آبروریزی بزرگی شده. من اعتیاد دارم، اما آدم بی‌آبرویی نیستم. اشتباه بزرگی کردم.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->