میزبانی سرخابی‌ها در مشهد مستلزم تصمیم شورای تامین استان است | برگزاری مسابقه ذوب‌آهن_ هوادار در مشهد، بدون تماشاگر برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) تقابل دوستانه خبرنگاران و آتش‌نشانان در فوتسال اسبقیان: خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت حسن یزدانی زیر تیغ جراحان خارجی می‌رود؟ اسکوچیچ: تراکتور قبل از پرسپولیس با من مذاکره کرد جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال مدافع چلسی به نیوکاسل نزدیک شد بارسلونا روی رشفورد دست گذاشت رفع مشکل قایدی برای حضور در ایران جهانبخش در راه روسیه؟ ITC اندونگ صادر شد تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام مدافع پرسپولیسی آبی پوش شد
سرخط خبرها

حضور بانوان در بازی با روسیه و کنیا تایید شد

  • کد خبر: ۱۵۵۸۴۳
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
حضور بانوان در بازی با روسیه و کنیا تایید شد
فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد بازی تیم‌های روسیه و کنیا با حضور تماشاگران خانم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، همان طور که در روز‌های گذشته زمزمه شد، سرانجام فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازی تدارکاتی تیم ملی با تیم‌های ملی روسیه و کنیا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

فدراسیون فوتبال قصد دارد حضور تماشاگران خانم را به بازی‌های لیگ برتر نیز تعمیم دهد تا آرام، آرام حضور بانوان نیز در ورزشگاه‌های فوتبال ایران جا بیفتد.

با توجه به تاکید فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به خصوص بازی‌های ملی، بازگشت بانوان به ورزشگاه از بازی مقابل روسیه می‌تواند فتح بابی برای ادامه این روند باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->