آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امدادرسانی به ۶۹ حادثه جاده‌ای در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۵۶۲۹۶
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
امدادرسانی به ۶۹ حادثه جاده‌ای در خراسان رضوی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: خدمات‌رسانی به صورت ویژه توسط هلال احمر خراسان رضوی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون در ۲۷ پایگاه ثابت امداد و نجات و ۱۳ پست موقت به ۶۹ حادثه جاده‌ای امدادرسانی و به ۲۶۸ نفر کمک‌رسانی شده است.

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت:همچنین در طرح ملی ارائه خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۵۹۶ مکان ایمن‌سازی شده است که با این تدبیر از ۶۳۴ حادثه و آسیب احتمالی پیشگیری و طی آن به ۳۹۱۶ نفر نیز خدمات امدادی و کمک‌های اولیه ارائه شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: همچنین در طرح ملی هلال رحمت، ۵۲ بسته معیشتی در سطح شعب استان توزیع شد و ۱۰۵ بسته معیشتی به استان سیستان و بلوچستان، ۱۰۰ کیسه آرد (۴۰۰۰ کیلوگرم) به مناطق محروم شهرستان سرخس، ۵۰۰ جفت کفش به مناطق محروم شهرستان تایباد و هزار دست لباس نیز به مناطق محروم شهرستان تایباد ارسال شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->