هوای ۵ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۷ دی ۱۴۰۳) ورود پله‌برقی‌های ملی برای خط‌ ۳ مترو مشهد برگزاری دومین جشنواره فرهنگی - ورزشی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی در مشهد افزایش ۱۸۰ درصدی جمع‌آوری برگ‌های پاییزی از سطح فضای سبز شهر مشهد در سال جاری رئیس شورای عالی استان‌ها: نگاه نمایندگان مجلس به تمدید دوره ششم شورا‌های شهر و روستا مثبت است درباره کوچه تاریخی یغما در خیابان عبادی مشهد | کوچه‌‌ای در حاشیه باغ‌های به‌یغمارفته خدمات‌رسانی فاز یک خط ۳ مترو به زائران و مجاوران بارگاه رضوی در نوروز ۱۴۰۴ مشهد، الگوی موفق مبارزه با جانوران موذی در شهر شورای اجتماعی محله، سرمایه اجتماعی و نوآوری مدیریت شهری هوای کلانشهر مشهد باز هم در وضعیت هشدار آلودگی قرار گرفت (۱۶ دی ۱۴۰۳) حاجی بگلو: تقاضای شورای عالی استان‌ها تمدید دوره ششم شورا‌های اسلامی شهر و روستا است شهروند خبرنگار | بارش زیبای برف در روستای ییلاقی کلاته بزرگ تربت جام + فیلم برگزاری رویداد نشان مشهدالرضا (ع) یک ضرورت است ارائه خدمات ویژه به زائران توسط شهرداری مشهد قصه غولی که به مشهد آمد انتقال جمعه‌بازار خودرو به شهرک طرق در آینده‌ای نزدیک | تاریک روشن روزبازار مجیدیه باید تبلیغات نشان مشهدالرضا(ع) در سطح شهر گسترده‌تر شود نشان مشهدالرضا(ع)، الگویی هدفمند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است گزینش، مرکز کارآمدسازی نظام اداری پیشنهاد اعطای نشان مشهدالرضا (ع) به دانش‌آموزان و معلمان تاثیرگذار
سرخط خبرها

جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۴۳
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
جزییات طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد
محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد مقدس درباره طرح الگوی ارائه خدمات در پایانه مسافربری مشهد توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شریعتی با تاکید بر اینکه مشهد با توجه به وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان یکی از مقاصد پررفت وآمد در صنعت گردشگری و زیارت کشور است و در این بین پایانه‌های مسافربری شهر مشهد با جابجائی بیش از ۵۰%مسافر شهر مشهد (در بین مبادی ورودی شامل پایانه‌های مسافربری، راه آهن و. فرودگاه) سهم بسزائی در حمل ونقل زائرین ایفا می‌نمایند گفت: مدیریت شهری مشهد در سال‌های گذشته تلاش نموده است با توسعه خدمات و افزایش امکانات گام‌های موثری در افزایش رضایتمندی زائران ومجاوران بردارد که یکی از مهمترین این پروژه‌ها اجرای طرح الگوی ارائه خدمات با تکیه بر توسعه فناوری‌ها و حرکت در چهارچوب شهر هوشمند می‌باشد.

وی درباره محور‌های راهبردی اجرای طرح ضمن اشاره به امکان فروش حضوری بلیت تنها یک ساعت مانده به آغاز سفر، فروش بلیت را نیز صرفا خارج از پایانه ممکن دانست.
مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری ادامه داد: ساختار فیزیکی محیط پایانه و مدیریت بهره برداری فضا‌ها نیاز به اصلاح دارد و از سویی دیگر اطلاع رسانی، پاسخگویی و نظارت برعرضه خدمات از مسایل مهمی است که باید به صورت ویژه مورد بازنگری انجام گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->