نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

آیا ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۵۷۲۲۹
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
آیا ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان می‌شود؟
باتوجه به وضعیت ورزشگاه آزادی و حساسیت‌های پیش آمده از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، ممکن است باشگاه پرسپولیس، مشهد را بعنوان میزبان حریفان آسیایی خود معرفی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه آزادی ناامید شده و در نظر دارد برای لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه امام رضا را به عنوان ورزشگاه خانگی خود به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای معرفی کند.
گویا مشکل نور ورزشگاه آزادی حل نشده و پرسپولیس به خاطر فرصت محدودی که تا سی ام فروردین ماه دارد باید ورزشگاه جدیدی را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای معرفی کند که ورزشگاه امام رضای مشهد مد نظر رضا درویش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->