پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم
سرخط خبرها

قدس، صهیونیسم را می‌شکند

  • کد خبر: ۱۵۸۴۹۶
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
قدس، صهیونیسم را می‌شکند
شرایط امسال برای صهیونیست‌های غاصب با همیشه متفاوت است.

روزِ قُدسِ امسال یک روز ویژه است. بیش از آن که در لشکر مقاومت، این ویژگی به چشم آید، در ارکانِ رژیم شیطانی صهیونیستی، ویژگی در قالب زلزله دارد، شرایط را تعریفی تازه می‌کند.

هیچگاه تا کنون این رژیم با اضمحلال درونی مواجه نبوده است. از تظاهرات پرشمار مخالفان نتانیاهو، تا عقب نشینیِ او از تصمیمات تا فراوان‌تر شدن فلسطینی‌هایی که خیابان را به شاهراه مبارزه تبدیل کرده اند تا تضعیف بی سابقه ارزش پول این رزیم و. همه می‌گوید شرایط برای صهیونیست‌های غاصب با همیشه متفاوت است.

گذشت زمانی که آنان قلدرانه می‌زدند، سر در آسمان داشتند و به سلامت می‌رفتند. بزنند می‌خورند در همان جایی که زدند. آن زمان هم گذشت که ارکانِ این حکومت جعلی، با مشتِ آهنین نماد سازی می‌شد. دستِ قدرت شان به خشت‌های گلی و کهنه و آب خورده‌ای می‌ماند که در پرتو انوار خورشید از هم می‌پاشد. این کلامِ راهبردی و موثر رهبر انقلاب که فرمودند "ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند. " ناظر به شرایط درونی این ساختار فاسد است.

وضعیت بیرونی آن هم حال بهتری از درون ندارد. آنچه از این کوزه برون می‌تراود و در درون می‌جوشد، یکی است. ان شاالله خیلی زودتر از آنچه تقویم شد، به پایان خواهند رسید. حتی "خود مقامات اسرائیلی مدام هشدار می‌دهند که فروپاشی نزدیک است، رئیس‌جمهورشان این را می‌گوید، رئیس دستگاه اطلاعاتی و وزیر جنگشان هم همین‌طور، می‌گویند فروپاشی نزدیک است و کشور به هشتادمین سال خود نمی‌رسد. " این هم یعنی، کار به دیر و زود رسیدن فروپاشی رسیده است. دیگر کسی به سوخت و سوز این ماجرا فکر هم نمی‌کند

 خود فلسطینی‌ها هم غیرتمندانه‌تر و بی هراس‌تر از پیش در میدان هستند. نه تیر آنان را از پا می‌اندازد و نه حبس و حصر، زمین گیرشان می‌کند حتی اگر در مسجد بیت المقدس، با دست و پای بسته روی خاک افتاده باشند. شرایط تغییر می‌کند.

این را می‌توان در غیرت ورزی "ام خلیل" خواند که می‌گوید: " لی ۳۷ حفیدا فی کل جمعه ناتی باثنین منهم الی الاقصی لنسقینهم" بله، او ۳۷ نوه دارد. هر جمعه نیز به نوبت با دو تن از آنان از شهر جنین خود را به نماز جمعه مسجد الاقصی می‌رساند. می‌گوید می‌آیم با نوه هایم تا از چشمه مهر قدس بنوشند. این هم یعنی نسل‌ها عوض می‌شوند. مردمان مثل دوی امدادی مشعل مبارزه را به هم می‌دهند، اما خسته نمی‌شوند. اما دست از عقیده خود نمی‌شویند. این اراده الهی خود می‌تواند زلزله را در ارکان ستم روزانه کند.

شرایطی چنین هم زیاد پایدار نخواهد ماند. دیر نیست روزی که از تحقق آرزوی مظلومان جهان، رسانه‌ها خبر بخوانند. دیر نیست زمانی که دگر باره درخت‌های زیتون به بار بنشینند و لیمو‌ها بخندند و ذرات خاک به زندگی شکوفا شوند. مهاجران برگردند و خانه ها، در خویش را به روی صاحب خانه‌ها بگشایند بی آن که از هراس تفنگ‌ها بر خود بلرزند.

روز قدس امسال ویژه است. مسلمانان و آزادی خواهان جهان هم خیابان‌ها را محور مبارزه خواهند کرد با دژخیمانی که زیستن خود را در مرگِ دیگران می‌جویند. مرگ بر اسرائیل بلند‌تر از همیشه فریاد خواهد شد. کلمات، تفنگ‌ها را از نفس خواهد انداخت. دست‌های تا مرفق خونین در جنایت، این بار از دورن خونین خواهد شد. با این وضعیت ادامه دهند. نقطه پایانی دور نیست. خیلی زود به پایان سلام خواهند کرد، ان شاالله.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->