کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر اختلال در پیام‌رسان بله (۲ شهریور ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر صنعت بازی‌سازی مشهد در آستانه تحول بزرگ است دانشمندان بالاخره کشف کردند که داخل کره ماه چه چیزی وجود دارد زمان عرضه اولیه ویژگی بحث‌برانگیز Recall ویندوز ۱۱ مشخص شد خطوط تلفن ثابت مشترکان خیابان دانشگاه شیروان قطع می‌شود+جزئیات اولین پست ستار هاشمی در فضای مجازی، پس از کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس + عکس ستار هاشمی، با رأی اعتماد نمایندگان مجلس، وزیر ارتباطات دولت پزشکیان شد + تعداد آرا کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی ایمپلنت نوری که نوزادان را از چندین عمل جراحی قلب بی نیاز می‌کند اسنپدراگون ۷s نسل ۳ از راه رسید + مشخصات آغاز مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در مشهد از امروز (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴ آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق قطع می‌شود کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر
سرخط خبرها

نسخه اندروید بلواسکای(Bluesky)، شبکه اجتماعی رقیب توییتر منتشر شد

  • کد خبر: ۱۵۹۸۹۰
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
نسخه اندروید بلواسکای(Bluesky)، شبکه اجتماعی رقیب توییتر منتشر شد
پس از انتشار نسخه iOS برنامه بلواسکای (Bluesky) در ماه فوریه، اکنون بلواسکای به عنوان یک نسخه بتا که فقط از طریق دعوتنامه می‌توان به آن دسترسی داشت، برای اندروید نیز منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در سال ۲۰۱۹، «جک دورسی»، بنیانگذار توییتر پروژه‌ای را برای «ایجاد استانداردی متن باز و غیرمتمرکز برای شبکه‌های اجتماعی» اعلام کرد و در چندین سال گذشته مشغول توسعه شبکه اجتماعی بلواسکای (Bluesky) بوده است. پس از انتشار نسخه iOS برنامه آن در ماه فوریه، اکنون بلواسکای به عنوان یک نسخه بتا که فقط از طریق دعوتنامه می‌توان به آن دسترسی داشت، برای اندروید نیز منتشر شده است.

اساس بلواسکای پروتکل انتقال تأیید شده (AT) است. همانطور که بلواسکای در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد، این پروتکل به منظور پشتیبانی از «شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بزرگ» طراحی شده و ویژگی‌هایی از جمله قابلیت انتقال حساب، انتخاب الگوریتمی، تعامل و عملکرد آن را به یک گزینه منحصر‌به‌فرد تبدیل می‌کنند.

نسخه اندروید برنامه بلواسکای نسبتاً ساده است و تقریباً با چیزی شبیه به توییتر روبرو هستیم. در صفحه اصلی برنامه چهار تب اصلی وجود دارد که شامل هوم، جستجو، نوتیفیکیشن‌ها و ناحیه کاربری می‌شود. صفحه اصلی نیز دارای تایملاین‌های Following و What's Hot است که به‌طور پیش‌فرض، محتوا‌های موجود در برگه فالووینگ نمایش داده می‌شود.

همچنین با انتخاب عکس پروفایل خود در گوشه بالا سمت چپ، به منوی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد که گزینه‌هایی از جمله تنظیمات، تغییر رنگ‌ها و ارسال بازخورد را ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید تعداد کد‌های دعوت خود را نیز از این طریق مشاهده کنید.

با این حال، برای استفاده از برنامه بلواسکای، نیاز است تا کد دعوت داشته باشید یا در لیست انتظار این سرویس قرار بگیرید. در حال حاضر، چیزی حدود بیش از ۲۵ هزار نفر از بلواسکای استفاده می‌کنند و با توجه به تغییرات اخیر توییتر که چندان مورد استقبال کاربران قدیمی آن قرار نگرفته، به‌نظر می‌رسد که BlueSky می‌تواند به یک جایگزین مطمئن برای آن تبدیل شود.

البته Bluesky هنوز کامل نشده و کمبود‌هایی مانند عدم وجود قابلیت ارسال و دریافت پیام را دارد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->