آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) چرا ناپدید شدن محتوای آنلاین یک بحران جهانی است؟ واکنش مردم به قیمت گذاری توکن همستر | ایردراپی که همه را ناامید کرد! عذرخواهی وحید شمسایی و حسین طیبی بابت حذف‌ از جام جهانی فوتسال ازبکستان ماهواره چمران ۱ آماده انجام ماموریت اصلی (۵ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) توکن‌های همسترکامبت به کیف پول کاربران منتقل شد | برداشت از طریق دکمه Direct claim چگونه است؟ توکن همستر کامبت لیست شد + قیمت اولیه گوگل سه میلیارد دلار داد تا دوباره این نوابغ را استخدام کند زمان عرضه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn مشخص شد + ویدئو استفاده پلیس از ابزار هوش مصنوعی که ۸۱ سال زمان حل پرونده‌ها را به ۳۰ ساعت کاهش می‌دهد
سرخط خبرها

حالا دیگر جیمیل (Gmail) هم تیک آبی دارد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۲۱۵۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
حالا دیگر جیمیل (Gmail) هم تیک آبی دارد + جزئیات
گوگل می گوید تیک‌های آبی Gmail به شما کمک می‌کنند تا فرستنده واقعی را از غیرواقعی یا کلاهبردار تشخیص دهید.

شهرآرانیوز - گوگل به‌زودی ویژگی‌ای را به جیمیل می‌آورد که به آن می‌توانید بفهمید فرستنده واقعی است یا ممکن است کلاهبردار باشد. هنگامی که ایمیلی از شرکتی دریافت می‌کنید که هویتش تأیید شده، یک تیک آبی را در کنار نام آن‌ها در صندوق ورودی خود مشاهده می‌کنید.

تیک آبی جدیدترین به‌روزرسانی گوگل از فناوری Brand Indicators for Message Identification (BIMI) است. گوگل در سال 2020 آزمایش BIMI را در جیمیل آغاز کرد. در ابتدا، برندهایی را که در BIMI ثبت‌نام کرده بودند قادر ساخت تا لوگوهای تأییدشده را در ایمیل‌های خود قرار دهند. حالا تیک آبی احتمالاً نشانه بارزتری است که فرستنده قانونی است.

وقتی در Gmail ماوس را روی تیک آبی نگه دارید، یک پنجره پاپ آپ می بینید که می‌گوید: «فرستنده این ایمیل تأیید کرده است که مالک [دامنه‌ای یا شرکتی است که از آن ایمیل فرستاده] و لوگو موجود در تصویر نمایه‌اش است». پاپ‌آپ شامل پیوندی است که شما را به صفحه‌ای با اطلاعات بیشتر هدایت می‌کند.

گوگل در این‌باره در یک پست وبلاگی نوشته است: «احراز هویت قوی ایمیل به کاربران و سیستم‌های امنیتی کمک می‌کند تا هرزنامه‌ها را شناسایی کنند، و همچنین به فرستندگان این امکان را می‌دهد تا از اعتمادسازی برند خود استفاده کنند». این ویژگی اعتماد به منابع ایمیل را هم افزایش می‌دهد، به خوانندگان تجربه‌ای همه‌جانبه می‌دهد و اکوسیستم ایمیل بهتری را برای همه ایجاد می‌کند. تیک آبی باید تا پایان هفته برای همه کاربران فعال شود.

گوگل با ویژگی جدید جیمیل به نوعی عنصر اعتماد را به تیگک آبی باز می‌گرداند. تیک آبی قبلاً نشانگر کاملاً واضحی بود که شخص، نام تجاری یا کسب‌وکار واقعی است. برخلاف برخی از شرکت‌های دیگر، حداقل تا الان به نظر نمی‌رسد که گوگل بخواهد تیک‌های آبی را به‌عنوان بخشی از یک جنگ فرهنگی مورد‌استفاده قرار دهد یا از آن‌ها برای کسب درآمد بیشتر از کاربران استفاده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->