برگزاری مانور آمادگی در برابر نقض حریم ریلی قطار شهری مشهد (۱۷دی ماه ۱۴۰۳) مشوق‌های مادی و معنوی برای منتخبان نشان مشهدالرضا (ع) پیش بینی شده است بهره‌برداری از بزرگترین جزیره ایستگاهی مترو کشور در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم نشان مشهدالرضا ترویج‌دهنده معارف اهل‌بیت(ع) است رئیس اداره تبلیغات فرهنگی حرم مطهر رضوی: رویداد نشان مشهدالرضا(ع) شروعی به‌جا و اثرگذار در هویت مشهد است ۲۵۰۰ اصله درخت آماده روت‌بال در سطح مشهد است رئیس شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: ضرورت ایفای نقش بانوان در سطوح مختلف مدیریتی گذری بر سرگذشت زورخانه‌های قدیمی مشهد | خاموشی صدای ضرب‌ها و زنگ‌ها درختان مشهد زیر چتر حفاظت مدیریت شهری تشکیل ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۳ سنددارشدن تمام املاک وقفی خراسان رضوی هوای ۵ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۷ دی ۱۴۰۳) ورود پله‌برقی‌های ملی برای خط‌ ۳ مترو مشهد برگزاری دومین جشنواره فرهنگی - ورزشی ویژه آسیب دیدگان اجتماعی در مشهد افزایش ۱۸۰ درصدی جمع‌آوری برگ‌های پاییزی از سطح فضای سبز شهر مشهد در سال جاری رئیس شورای عالی استان‌ها: نگاه نمایندگان مجلس به تمدید دوره ششم شورا‌های شهر و روستا مثبت است درباره کوچه تاریخی یغما در خیابان عبادی مشهد | کوچه‌‌ای در حاشیه باغ‌های به‌یغمارفته خدمات‌رسانی فاز یک خط ۳ مترو به زائران و مجاوران بارگاه رضوی در نوروز ۱۴۰۴ مشهد، الگوی موفق مبارزه با جانوران موذی در شهر شورای اجتماعی محله، سرمایه اجتماعی و نوآوری مدیریت شهری
سرخط خبرها

طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»

  • کد خبر: ۱۶۴۰۷
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد و اجرای پویش «شهر بیست»
مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از آغاز پویش بزرگ «شهر بیست» ویژه طرح تخفیف ۲۰ درصدی شهرداری مشهد هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقتناعی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر درباره اعمال تخفیف ۲۰ درصدی برای پرداخت‌های نقدی مؤدیان شهرداری که از ۱۲ بهمن تا ۱۵ اسفند صورت می‌پذیرد، گفت: این تخفیف را بهانه‌ای برای دعوت شهروندان به مشارکت در ساخت شهر دیدیم. زیرا شهروندی که به پیرامونش نگاه کند، متوجه تغییرات می‌شود و زمانی که به شهر خود احساس تعلق خاطر کند، دعوت ما را برای ساختن شهر پاسخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه در دنیای فراگیر رسانه‌ای امروز ذائقه مخاطب عوض شده است، افزود: مخاطب، دیگر با فرم و محتوای همیشگی حاکم بر اطلاع‌رسانی‌های شهری ارتباط برقرار نمی‌کند و وظیفه ما به عنوان روابط عمومی تغییر رویکرد تبلیغات و اطلاع‌رسانی است، ازاین‌رو با عبور از قالب‌های کلیشه‌ای و سنتی و استفاده از فرم‌های متفاوت و تنظیم محتوای اطلاع‌رسانی متناسب با ذائقه مخاطب، سعی می‌کنیم با زبانی که شایسته شهروندان است با آنان گفتگو کنیم، زیرا معتقدیم گفتگو و تعامل مناسب بین مدیریت شهری و شهروندان است که به توسعه شهر کمک می‌کند.
مشاور شهردار مشهد در ادامه درباره ابعاد پویش «شهر بیست» اظهار کرد: این پویش با شعار «شهر بیست را با هم می‌سازیم» دریچه گفتگو و تعامل با شهروندان را باز می‌کند و به همین منظور با معرفی اقدامات و دستاورد‌های مدیریت شهری در دوره پنجم نظیر توسعه فضای سبز، فعالیت‌های عمرانی، گسترش حمل‌ونقل عمومی و... که برای مردم ملموس و آشناست، آنان را به مشارکت در توسعه و ساختن شهر دعوت می‌کند. عدد ۲۰ نیز از سویی معرف میزان تخفیف لحاظ‌شده برای بدهی‌های جاری و معوق ساختمانی و عوارض شهرداری طبق مصوبه شورای شهر است و از سوی دیگر با توجه به بار معنایی آن در فرهنگ ما، در هویت بصری این پویش با استفاده از بی‌شمار نقاط رنگی و به عنوان نماد مشارکت اقشار مختلف در ساختن یک شهر بیست، طراحی شده است.
اقتناعی با اشاره به اینکه «شهر بیست» صرفا یک پویش محیطی نیست و در قالب‌ها و درگاه‌های متنوعی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند، تأکید کرد: در مسیری که برای گفتگو و تعامل با شهروندان آغاز کرده‌ایم، از دریافت نظرات کارشناسان و نخبگان عرصه رسانه و فرهنگ برای طراحی پویش‌های آتی با همین رویکرد استقبال می‌کنیم و علاوه بر راه‌های ارتباطی مرسوم، نقطه نظرات ایشان را از طریق هشتک شهربیست (#شهربیست) در شبکه‌های اجتماعی دنبال خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->