چهار ترفند کاربردی استفاده از ChatGPT برای برنامه‌ریزی سفر‌های ماجراجویانه ناسا: طوفان‌های خورشیدی در روزهای آینده می‌توانند باعث قطعی برق شوند گوگل از حالت دسکتاپ اندروید که با کمک سامسونگ ساخته شده، رونمایی کرد ایلان ماسک معتقد است ربات انسان‌نمای اپتیموس بزرگ‌ترین محصول تاریخ است + ویدئو هشدار دانشمندان: غذاهای ناسالم حتی مغز ما را هم با میکروپلاستیک‌ها پُر می‌کنند کوجیما: بعد از اتمام بازی Physint شاید یک فیلم بسازم! وزیر ارتباطات: توسعه اینترنت 5G در راه است صدور نخستین «سند اعیانی» شرکت‌های دانش‌بنیان در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) فیزیکدانان می‌گویند ما درباره چگونگی عملکرد جاذبه کاملاً اشتباه می‌کردیم دانشمندان ردپاهایی پیدا کردند که خط زمانی بشریت را ۴۰ میلیون سال به عقب می‌برد نرخ‌های پرسرعت برای کیلوبایت‌های کم‌سرعت هدیه زندگی: تاریخچه پیوند عضو در جهان + تصویر واکنش وزیر ارتباطات به تصمیم اپراتورها برای گران‌کردن اینترنت چرا زمان قطع برق، اینترنت هم قطع می‌شود؟ واکنش معاون وزیر ارتباطات به قصد اپراتورها برای افزایش خودسرانه تعرفه اینترنت سامسونگ از گلکسی S۲۵ اج رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اسکورت کاروان دونالد ترامپ در قطر با سایبرتراک‌ ضدگلوله ایلان ماسک + عکس جزئیاتی جدید از آیفون بدون حاشیه و تمام‌شیشه‌ای اپل سازمان ملی هوش مصنوعی تشکیل نمی‌شود پشتیبانی مایکروسافت از آفیس در ویندوز ۱۰ تا سال ۲۰۲۸ تمدید شد
سرخط خبرها

آیا کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok از استودیو «سانتا مونیکا» جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۶۴۹۸۸
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
آیا کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok از استودیو «سانتا مونیکا» جدا می‌شود؟
اخیرا خبرهایی از وضعیت ادامه همکاری کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok و استودیو «سانتا مونیکا» منتشر شده است.

پبه گزارش شهرآرانیوز - راف گراستی، کارگردان هنری استودیو «سانتا مونیکا» و بازی «خدای جنگ: رگناروک»  (God of War Ragnarok) تصمیم گرفته است پس از گذراندن یک دهه فعالیت از این استودیو جدا شود. گراستی در یک پیام توییتری جدایی نزدیک خود را اعلام کرد و توضیح داد در هفته آینده پیرامون برنامه خود برای ادامه فعالیت در صنعت بازی مطالبی را به اشتراک خواهد گذاشت.

این کارگردان در پیام توییتری خود نوشت: «سونی نقش مهمی در شکل دادن به حرفه کاری من داشت و من برای همیشه این خاطره‌ها و تجربه‌های عزیز را حفظ می‌کنم. من به ادامه موفقیت‌های سانتا مونیکا ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم دوباره در آینده با همکاری یکدیگر به خلق بازی‌های جدید بپردازیم».

گراستی در ابتدا به مدت یک سال ناظر هنری پلی استیشن بود و پس از آن به استودیو سانتا مونیکا رفت و به‌عنوان طراح هنری شخصیت شروع به کار کرد. وی در ادامه به‌عنوان طراح اصلی بازی God of War سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و در توسعه دنباله آن یعنی God of War Ragnarok، نقش کارگردان هنری را بر عهده گرفت.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->